РОЗВИТОК ЦІЛІСНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ БІОАДЕКВАТНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ

“Цілісне мислення – це екологічний стиль мислення людини,
що не порушує Загальних Законів Світу…”

(Михайло Васильович Ломоносов)

В сучасних умовах реформування освіти все більше приділяється уваги всебічному розвитку особистості учня, а також організації навчального процесу, який би дозволив дитині засвоювати знання із різних джерел, включаючи власний життєвий досвід  й бути в гармонії із собою та суспільством.

Це обов’язково передбачає цілісний розвиток дитини на основі розвитку цілісного мислення.
Однією з необхідних умов цілісного розвитку дитини та її мотивації є впровадження інноваційних технологій навчання і виховання, що забезпечують їй подальший успіх.
Пропоную більш детально ознайомитися зі своєю СТАТТЕЮ, в якій розкривається передумови розвитку цілісного мислення, вплив біоадекватної методики  на синхронну роботу обох півкуль мозку та переваги природовідповідного навчання над традиційним.