Скрипка Ганна Володимирівна

старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського"

Курси, семінари, тренінги (2016 рік)

banner1

Тут представлені роботи учасників семінарів та тренінгів, які проводяться як в рамках курсів підвищення кваліфікації, так і у міжкурсовий період (2016 рік).

п/п категорія курсів дати проведення курсів посилання на онлайновий ресурс
1 Учителі історії, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство» 11.01-22.01 спільна презентація
 2 Керівники шкіл (директори, заступники директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають українську мову та літературу, зарубіжну літературу та російську мову 11.01-29.01 анкета
спільна презентація
робота з онлайновим портфоліо
електронна учительська
вікі-сторінка спецкурсу
3 Завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад  25.01-05.02 спільна презентація

 

 

 

Курси, семінари, тренінги (2014-2015 рр.)

На цій сторінці представлені роботи учасників семінарів та тренінгів, які проводяться як в рамках курсів підвищення кваліфікації, так і у міжкурсовий період.

computer_camp_for_adults

п/п категорія курсів дати проведення курсів посилання на онлайновий ресурс
1 Учителі біології, природознавства та екології 17.02-28.02 спільна презентаціястінгазета-переглядстінгазета ІІ (перегляд)
2 Учителі історії, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство» 03.03-21.03 спільна презентаціячасова шкалачасова шкала-2створення шкал часу
3 Учителі географії, які викладають біологію, екологію та природознавство 03.03-21.03 анкетаанкета_відповіді
4 Керівники закладів освіти, які викладають українську мову та літературу, світову літературу та російську мову 03.03-21.03 анкета
5 Учителі образотворчого мистецтва, художньої культури та керівники гуртків загальноосвітніх шкіл 31.03-11.04 спільна презентаціявіртуальні 3D тури
6 Учителі англійської мови 31.03-18.04 спільна презентаціяінструкція по створенню опитувальника
7 Учителі, які викладають навчальні предмети «Інформатика» та «Сходинки до інформатики» 31.03-11.04 зразок навчальної картиспільна презентаціямайстер-клас (Аман І.С._
8 Учителі хімії які викладають біологію, екологію, природознавство  31.03-18.04 спільна презентаціяхмарний ресурс для створення дидактичних матеріалів
9 Учителі фізики, астрономії і природознавства 14.04-25.04 спільна презентаціяхмарний ресурс для створення дидактичних матеріалів
10 Заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи 05.05-16.05 анкетаспільна презентаціявікі-сторінка спецкурсу “Онлайнові технології у роботі керівника навчального закладу”
11 Учителі, які викладають предмети «Захист Вітчизни» (для юнаків) та «Фізична культура» 05.05-23.05 спільна презентація
12 Учителі англійської мови вищої та першої кваліфікаційних категорій та ті, які мають звання «старший учитель», «учитель-методист» 05.05-23.05 спільна презентаціяонлайновий ресурс для створення дидактичних матеріалів
 13 Учителі географії та природознавства 19.05-30.05 анкетаанкета-відповіді
14 Заступники директорів шкіл з виховної роботи 19.05-30.05 онлайнове портфоліо керівника закладуспільна презентація
15 Практичні психологи та соціальні педагоги 26.05-06.06 спільна презентація
16 Учителі французької мови 02.06-13.06 ресурс для створення дидактичних матеріалівспільна презентація
17 Учителі початкових класів та учителі початкової школи, які викладають курс «Сходинки до інформатики» 10.06-27.06 спільна презентаціяанкетаанкета (відповіді)
18 Учителі історії, правознавства, які мають першу та вищу кваліфікаційні категорії, звання «старший учитель», «учитель-методист» та викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство» 16.06-27.06 хмарний ресурс для створення дидактичних матеріалівспільна презентація
19 Учителі, які викладають основи здоров’я, безпеку життєдіяльності та педагоги-тренери, що впроваджують превентивні проекти в навчальних закладах 04.08-15.08 хмарний ресурс для створення дидактичних матеріалівспільна презентація
20 Учителі музичного мистецтва та художньої культури 11.08-22.08 спільна презентація
21 Вихователі спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, спеціальних шкіл, дитячих будинків, притулків для неповнолітніх та дитячих будинків сімейного типу 11.08-22.08 спільна презентація
22 Педагоги-організатори 11.08-22.08 спільна презентація

 ІІ семестр 2014-2015 рр.

1 Учителі біології, які викладають хімію, екологію та природознавство  29.09-17.10  спільна презентація
2 Учителі англійської мови 29.09-17.10 спільна презентація
3 Учителі фізики, астрономії, математики та природознавства 29.09-17.10 спільна презентація
4 Учителі української мови та літератури 20.10-01.11 спільний документ
5 Учителі фізичної культури першої кваліфікаційної категорії 20.10-01.11 спільна презентація
6 Учителі історії, які мають першу і вищу кваліфікаційні категорії, звання «старший учитель», «учитель-методист» та викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство» 17.11-28.11 спільна презентація
7 Бібліотекарі навчальних закладів 17.11-28.11 спільна презентаціяанкета
8 Учителі музичного мистецтва, керівники гуртків музичного профілю, концертмейстери шкіл, позашкільних навчальних закладів, центрів естетичного виховання 01.12-12.12 спільна презентація
9 Учителі географії, економіки та природознавства 01.12-19.12 спільна презентаціяспільна картаанкетаанкета (відповіді)
10 Учителі хімії, які викладають біологію,
екологію, природознавство
12.01-30.01 спільна презентаціяанкетаанкета (відповіді)
11 Учителі географії, які викладають біологію,
екологію та природознавство
12.01-30.01 спільна презентаціяспільна картаанкетаанкета (відповіді)
12 Керівники хореографічних гуртків і колективів шкіл, позашкільних закладів та вчителі хореографії 02.02-13.02 спільна презентація
13 Керівники гуртків туристсько-краєзнавчого профілю навчальних закладів 16.02-27.02 спільна карта
14 Учителі англійської мови 16.02-27.02 спільна презентація
15 Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають українську мову та літературу, світову літературу та російську мову 02.03-20.03 анкета
 спільна презентація
робота з онлайновим потфоліо
електронна учительська
вікі-сторінка
16 Учителі біології, які викладають хімію, екологію та природознавство 02.03-20.03 спільна презентація
17 Керівники навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів з навчально- виховної та науково-методичної роботи), які викладають природничі дисципліни (географія, хімія, біологія, природознавство) 30.03-17.04.2015 анкета
 спільна презентація
робота з онлайновим портфоліо
електронна учительська
18 Завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад 30.03-10.04.2015 анкета
спільна презентація
інструкція по роботі з формами
робота з онлайновим портфоліо
електронна учительська
19 Учителі музичного мистецтва, які викладають предмети освітньої галузі «Мистецтво» (музичне мистецтво, мистецтво, художня культура) 14.04-24.04.2015 спільна презентація
20 Учителі-дефектологи спеціальних та загальноосвітніх шкіл-інтернатів, спеціальних шкіл 02.06-12.06.2015 спільна презентація
21 Учителі історії, правознавства, які викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство» 15.06-26.06.2015 спільна презентація
22 Заступники директорів шкіл з виховної роботи, педагоги-організатори 15.06-26.06.2015 спільна презентація
23 Заступники директорів шкіл з виховної роботи 16.11-27.11.2015 спільна презентація

 

 

 

Курси керівників навчальних закладів, які викладають у початкових класах

professor-in-a-computer-classroomАнкета
Спільна презентація слухачів курсів
Інструкція по роботі з онлайновим портфоліо
Робота з електронною учительською
Вікі-сторінка

ІІІ міжнародна освітня онлайн конференція INTEL для України та країн СНД

Time-Management-ImageШановні колеги! Запрошую взяти участь в ІІІ міжнародній освітній онлайн конференції INTEL для України та країн СНД, обравши дистанційний курс “Як встигнути все, або тайм менеджмент для вчителів“: http://conf2015.iteach.com.ua/speakers/skripka.html
Реєстраційна анкета учасника дистанційного курсу:https://goo.gl/Yy2QhA

Бажаєте навчатись дистанційно?

Шановні колеги!

distance-learning-1

Якщо ви бажаєте спробувати повчитись дистанційно, пропоную ресурси для навчання:

QR-КОДИ В ОСВІТІ

QR-бібліотека в метро Бухареста
Джерело: http://www.adme.ru/tvorchestvo-reklama/vodafone-otkryl-biblioteku-v-metro-423355/

QR-код – це винайдений десять років тому в Японії штрих-код у квадраті. Піднесення до степеня дало йому дві головні переваги: ​​велика місткість інформації та швидке зчитування будь-камерою, звідки і розшифровка абревіатури – quick-response код.

Чим же можуть бути корисними QR-коди для вчителів?

1. Що кодувати?

Це може бути відео з YouTube, локація на Google картах, файл з Dropbox, профіль в соцмережах, телефонний номер або e-mail. Словом все, що можна відправити поштою або через соціальні мережі, QR-коди дозволяють прикріпити до будь-якої поверхні: стіни, аркушу паперу, футболки, чашки тощо.

2. Захована підказка.

Вчитель може закодувати власні підказки, а потім роздрукувати отриманий QR-код разом із завданням. Кожен, кому знадобиться консультація по темі, отримає її в будь-якому зручному місці, просто зчитавши код.

3. Пригода.

QR Treasure Hunt Generator автоматично створює QR-вікторину із запропонованих питань. Потім роздруковані QR-коди можна розмістити в класі або по всьому шкільному подвір’ю. Учні, можливо, підтягнуть не тільки знання, а й свою фізичну підготовку.

4. Екскурсії

За тим же принципом можна запросто організувати екскурсію по школі. В кабінеті (коридорах, бібліотеці, в інших приміщеннях) потрібно розмістити роздрукований QR-код з посиланням на відео, аудіо або цілий фотоальбом. Багато музеїв вже давно використовують цей прийом, тим самим розширюючи експозицію не тільки поясненнями, але й додатковими матеріалами на зразок міні-фільму або навіть ігри за мотивами виставки. 

 

Учні використовують QR-коди в класі Джерело https://www.raisingarizonakids.com/2012/09/students-bring-their-own-technology-to-class/

Учні використовують QR-коди в класі
Джерело https://www.raisingarizonakids.com/2012/09/students-bring-their-own-technology-to-class/

5. Інтерактивна розповідь.

QR-коди вміють зберігати в собі тексти невеликого обсягу, які можна зчитувати без підключення до Інтернету. Для творчих занять це надає чималі можливості. Приклад гри: потрібно придумати розповідь, що складається з декількох частин – в кінці кожної, як у комп’ютерній грі, буде кілька варіантів продовження. Можна створити інтерактивну версію казки про червону шапочку: з першого QR-коду зчитується зав’язка, а продовження можна вибрати самостійно («Скануйте код під номером 2, щоб героїня пішла безпосередньо через ліс, або під номером 3, щоб вона пішла в обхід з безпечної дорозі »).

6. Як кодувати?

Насамперед необхідно закодувати своє послання. Для створення власного QR-коду знадобляться тільки Інтернет, принтер і камера. Серед українських та україномовних ресурсів для створення QR-кодів слід виділити http://ua.qr-code-generator.comhttp://qrcodes.com.ua/http://www.qr-code.com.ua. Якщо бажаєте скористатися альтернативними варіантами, введіть в рядку адреси вашого браузера таку умову пошуку: “створити QR-код“.

7. Як зчитувати?

Найбільш популярною програмою для ОС Andoid є програма QR Droid, яка дозволяє зчитувати коди, створювати власні і відправляти друзям. Neoreader, - сервіс зі схожими функціями, працює на iOS і справляється з усіма типами кодів.

Тим, у кого немає смартфона, допоможе проста програма QRreader, в якій лише одна функція – досить піднести код до веб-камері, і додаток його зчитує. А якщо у вас немає і веб-камери, врятує розширення для Google Chrome, яке прочитає будь QR-код, що зустрівся в інтернеті.

 Джерело: http://www.edutainme.ru/post/qr-kody-v-obrazovanii/ 

Радимо також почитати:

Добірка прикладів використання QR-кодів в Україні

QR-квест, організований в одній з українських шкіл

Дивні та смішні приклади використання/розміщення/створення QR кодів

Досвід різних країн використання QR-кодів

15 способів використання QR-кодів в процесі навчання

 

А як використовуєте QR-коди ви?

Створення учительського блогу

best-blogs-for-teachersШановні вчителі!

Представляю Вашій увазі презентацію про учительські блоги. Щиро сподіваюся, що вона допоможе вам створити перші кроки в опануванні технологією створення блогів.

Інструкції: частина_1  частина_2

50 найкращих блогів для вчителів (англ.)

Для вчителів інформатики

18417307

Спільний документ

Історія виникнення комп’ютера (відео) Історія розвитку обчислювальної техніки (стаття з вікіпедії) Історія обчислювальної техніки (сайт вчителя інформатики) Еволюція комп’ютера (відео) Історія ЕОМ (презентація)   UnderPage – створення електронних книг. ePublicana - створення електронних книг (встановлення програми)

 

Перше засідання школи молодого керівника

1311752296

Шановні учасники школи молодого керівника!

Рада вітати Вас на моєму блозі!

Протягом першого засідання школи молодого керівника ви дізнаєтесь, яким чином можна використовувати онлайнові технології в професійній діяльності керівника навчального закладу. Спільна презентація учасників школи.

Заповніть анкету учасника школи молодого керівника.

Корисні посилання:

Тренінг за програмою Intel. Навчання для майбутнього

intel-1З 2 березня на базі КЗ КОІППО імені Василя Сухомлинського розпочинається навчання педагогів-слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів математики та інформатики за програмою Intel. Навчання для майбутнього, яке триватиме до 20 березня 2015 року.

Тренери: Скрипка Г.В. та Буртовий С.В.

Для вчителів створено тренінговий майданчик, на якому будуть розміщені розроблені в процесі навчання Портфоліо проектів слухачів (коротке посилання http://goo.gl/J4Dlve).

 

Перше засідання методичного коучингу вчителів інформатики – 2015

 

Teacher-training provision is now the responsibility of schoolsШановні колеги!

Вітаю вас з початком роботи методичного коучингу вчителів інформатики у 2015 році!

Протягом цього року на вас чекає багато нових зустрічей, нових знань та плідної роботи. Вже в січні ви ознайомитесь із новими методичними прийомами викладання шкільного курсу інформатики, а також із планом роботи на рік, завданням на період між засіданнями, а ще… із оновленим складом групи креативних вчителів-колег.

Блог учасників коучингу.

Дистанційний курс “Використання хмарних технологій в практиці роботи педагога” (лютий 2015 р.)

Створення електронних книг для підтримки навчання предметів освітньої галузі «Технології»: огляд програм та їх можливостей

В умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій і зміни парадигми освіти, в якій, на відміну від попереднього досвіду, значна роль у здобутті знань відводиться тим, хто навчається – учням, студентам, слухачам, змінюються й підходи до використання методів навчання у викладанні предметів освітньої галузі «Технології». Сьогодні на перший  план виходять методи, що ґрунтуються за активному використанні ІКТ і мобільних пристроїв. Використання останніх неможливе без електронних книг – електронних посібників, до складу яких, окрім тексту, належать зображення, відео, посилання, приклади даних, вправи, спеціально написані коментарі і відповіді на можливі запитання. Серед переваг електронних книг виділимо наступні:

  • невеликий розмір файлу (на мобільному пристрої можна зберігати десятки тисяч електронних книг, а в режимі онлайн такі файли завантажуються дуже швидко);
  • можливість повнотекстового пошуку по всьому файлу книги, перехід по гіперпосиланнях;
  • низька вартість (як правило, електронні книги розповсюджуються або безкоштовно або за символічну плату);
  • можливість відтворення аудіофайлів та відео;
  • забезпечення інтерактиву – реакції об’єкта на дії користувача;
  • можливість інтерактивного опитування користувача щодо інформації, розміщеної в книзі.

Проте на сьогоднішній день відсутні якісні україномовні електронні книги, які б можна було використати на уроках освітньої галузі «Технології». Отже, постає необхідність у створенні подібних електронних посібників, розробники яких повинні мати не лише високу фахову кваліфікацію, але й навички дидактичного структурування навчального матеріалу, уміння організації навчального процесу й володіти певними знаннями з комп’ютерних технологій.

Це обумовлено тим, що процес створення електронної книги можна розділити на два етапи: проектування та технічної реалізації. На першому етапі важливим є розуміння композиції книги, стилю викладу тексту та його структури (розділи, модулі, теми, пункти та підпункти тощо). Другий вимагає від автора вміння працювати з програмними засобами або онлайновими ресурсами для створення електронних книг.

Такими розробниками можуть стати в першу чергу вчителі освітньої галузі «Технології», оскільки вони мають знання та навички як в питаннях інформаційно-комунікаційних технологій, так і моделювання, композиції тощо.

На сьогоднішній день існує не так багато програмних засобів для створення електронних інтерактивних книг, які дозволяють створювати якісний контент відповідно до вимог до подібних ресурсів. Більшість розробників пропонують програми, які умовно можна розділити на категорії:

-     програми для конвертації текстових файлів в формат pdf чи html (MS Word, Shasoft eBookFree, PDF Converter,http://www.freepdfconvert.com/http://convertonlinefree.com тощо); -      візуальні редактори веб-сторінок (http://www.nvu.comhttp://www.kompozer.nethttp://brullworfel.ru/turbositehttp://vladmaxi.net/html-editor,NeonHTML 4.5 тощо); -     програми для створення електронних книг (Learning Content Development System (LCDS) від Microsoft, eBook Reader Wizard, SunRav BookOffice тощо).

Проте більшість представлених ресурсів не дають можливості додавати інтерактив, не завжди готовий продукт можна переглянути на мобільному пристрої (планшеті, смартфоні), рідко ці ресурси мають дружній інтерфейс та доступність в опануванні пересічними користувачами. На противагу їм з’являються програмні засоби (онлайн-ресурси), які дозволяють створювати інтерактивні електронні книги, доступні для скачування на мобільні пристрої в онлайнових магазинах (http://apps.microsoft.comhttps://www.apple.com/ituneshttps://play.google.com).

Серед таких ресурсів слід виділити http://underpage.comePublicanaiBooks Author, Book Creator, Book Writer,Creative Book BuilderStoryKit та багато інших. Розглянемо деякі з них.

Ресурс UnderPage є одним з найпростіших в опануванні педагогами, не потребує встановлення на комп’ютер спеціального програмного забезпечення для редагування книг (надається онлайновий редактор – Рис.1), проте поки що відсутня можливість додавання інтерактивну до об’єктів. Об’єкти, з якими є можливість працювати – текст, зображення, відео, посилання, html-сторінки. Також автор має можливість публікувати видання в спеціальному додатку-каталозі інтерактивних книг для iOS і Android і отримувати відрахування з продажів.

Створення електронних книг

Адреса сайту http://underpage.com.

Ресурс ePublicana потребує встановлення редактора (Рис.2) на комп’ютер, проте має більш потужний інструментарій для розробки інтерактивних книг – налаштування властивостей об’єктів, подій (натискання, перетягування, зміна орієнтації пристрою, відкриття, закриття, струшування тощо), дій (трансформація об’єкта, навігація, навігація по об’єктам книги, ефекти аудіо та анімації), використання змінних при налаштуванні подій, проводити інтерактивне опитування та тестування. Готові видання розробник може розміщувати в кіоску, визначивши вартість своєї книги, а користувачі мають можливість читати книги на планшетах на базі iOS, Windows чи Android.

Створення електронних книг

Ресурс ePublicana потребує встановлення редактора (Рис.2)

Адреса сайту: http://epublicana.net.

Отже, сьогодні з’явилась достатня кількість програмних засобів для створення якісних інтерактивних електронних книг для планшетів або смартфонів на базі різних ОС. В свою чергу, планшети та електронні книги здатні не лише значно підвищити ефективність навчання, мотивувати учнів до навчання, але й стати потужним інструментом для здобуття знань. Для вчителів розробка та використання електронних книг може стати поштовхом до творчості та підвищення рівня компетентностей в питаннях ІКТ.

Тренінг для педагогів м. Кишинева (Республіка Молдова)

10437600_801732169879338_578467520004044917_nЗ ініціативи Міністерства освіти Республіки Молдови та спільно з керівництвом відділу корпоративної соціальної відповідальності Intel в Україні та країнах СНД, відповідно до положень Меморандуму про співпрацю, підписаного між Міністерством освіти Республіки Молдови та корпорацією Intel, з 25 по 29 жовтня 2014 на базі Центру інформаційних та комунікаційних технологій в освіті (м. Кишинів, Республіка Молдова) було організовано тренінг для тренерів національного рівня програми Intel® «Навчання для майбутнього», які надалі будуть впроваджувати програму в країні.
На сьогодні освітні ініціативи Intel охоплюють понад 10 мільйонів викладачів більш ніж в 75 країнах світу, а з грудня 2013 року за підтримки Міністерства освіти програма стартувала і в Республіці Молдові.
Основна мета проведеного заходу – навчання тренерів для подальшої підготовки педагогічних працівників в регіонах до популяризації нових педагогічних технологій і методів використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності навчання, створення умов для індивідуального підходу в навчанні і формування компетентностей і навичок 21 століття.
IMG_0321В заході взяли участь 22 майбутніх тренера з числа вчителів шкіл Кишинева. Проводили тренінг провідні тренери програми Intеl «Навчання для майбутнього» Лариса Шевчук і Ганна Скрипка. Всі матеріали для навчання, а також Портфоліо учасників тренінгу представлені на вікі-сторінці тренінгу. Фотоальбом тренінгу можна переглянути тут.
З відгуків учасників:

“Прекрасні курси, я почерпнула багато цікавої та корисної інформації, яку буду використовувати в подальшій роботі і якою поділюся зі своїми колегами. Моя дидактична скарбничка поповнилася численними корисними посиланнями, розробками, матеріалами для підготовки до нестандартних уроків. Впевнена, що нові набуті навички роботи з інтернет-ресурсами значно урізноманітнюють форми і методи роботи на уроках. Спасибі організаторам і фасилітаторам!” (Людмила Любченко, http://liubcenko.blogspot.com)

“Мені дуже сподобався цей курс. Діти зараз інші, тому працювати за старою методикою не вийде. Вони не зрозуміють. Навчання з використанням методу проектів та інформаційних технологій допоможе зацікавити дітей”(Світлана Рудой, http://agendarudoisvetlana.blogspot.com).

Інформація про тренінг на сайті Центру інформаційних технологій в освіті Республіки Молдови.

Дистанційний курс в рамках в рамках ІІ міжнародної освітньої онлайн конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД

1

До уваги вчителів математики!

З 13 жовтня по 2 листопада 2014 року триватиме дистанційне навчання в курсі “Використання хмарних технологій в практиці вчителя математики основної школи” в рамках ІІ міжнародної освітньої онлайн конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД http://conf2014.iteach.com.ua/.

Дистанційний курс «Використання хмарних технологій в практиці вчителя математики основної школи» призначений для вчителів, які викладають в основній школі і які цікавляться використанням інформаційно- комунікаційних технологій в професійній діяльності. Метою курсу є ознайомлення із поняттям хмарних технологій та навчання: вибору оптимального варіанту моделі надання послуг за допомогою хмари для своїх потреб, планування навчального процесу з використанням хмарних технологій, оцінювання хмаро-орієнтованих освітніх ресурсів.

Сторінка спікера http://conf2014.iteach.com.ua/speakers/skripka.html.

Календар заходів конференції: http://conf2014.iteach.com.ua/conference_speakers.pdf.

Курс знаходиться за адресою: http://moodle.koippo.in.ua/course/view.php?id=4.

По завершенню навчання учасники отримають сертифікат про участь у міжнародній конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД.

Page 4 of 512345
Скрипка Ганна Володимирівна © 2014 Frontier - SkinWP.ru