Скрипка Ганна Володимирівна

старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського"

Фестиваль STEM-освіти в Кропивницькому

Увага! 23 вересня з 10:00 по 19:00 у м. Кропивницькому на території парку “Козачий острів” відбудеться STEM-фестиваль Kropivnitsky-2017

В рамках роботи фестивалю планується робота наступних зон:
1. Виставкова зона. Ви створюєте щось цікаве для дітей віком від 4 до 16 років? Хочете поділитися цим з іншими? запрошуємо Вас до участі! Або Ви просто створюєте щось цікаве і корисне? Тоді вам також до нас!
2. Зона професій майбутнього. Викладаєте англійську інноваційними методами, готуєте майбутніх журналістів, програмістів і ще сотню тисяч представників інноваційних професій? Долучайтесь до нас, діліться з іншими!
3. Лекційна зона. Хочете провести лекцію пов`язану зі STEM-напряками? Волдієте цікавою інформацією? Хочете поділитися з іншими? Тоді Вам до нас!
4. Зона майстер-класів! Щоб Ви не робили власними руками – якщо Ви готові навчити цьому інших, тоді запрошуємо до участі!

Контактна особа: Костянтин Поляков.

Участь безкоштовна.

Докладніше в розділі У Кропивницькому відбудеться STEM-фестиваль — Інформаційний портал Кіровоградщини – Гречка – Новини Кропивницький на сайті gre4ka.info

Курси підвищення кваліфікації керівників, які викладають українську мову і літературу

2246

Анкета

Спільна презентація слухачів курсів
Інструкція по роботі з онлайновим портфоліо
Робота з електронною учительською
Інструкція по створенню форми (опитувальника) та Як змінити форму

Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти на 2017/2018 навчальний рік

STEM-illustrationЯкщо ви бажаєте розпочати впровадження STEM-освіти в своєму навчальному закладі, проте не знаєте, з чого початки, пропоную ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017-2018 навчальний рік.

Ознайомитися з рекомендаціями можна за посиланням.

Як надихнути дітей до участі в наукових проектах з LEGO та роботами

20151019_CSTEM

Шановні колеги!

29 серпня 2017 року Інститут модернізації змісту освіти спільно з Громадською організацією «Інноваційні освітні технології» проводить Всеукраїнський вебінар «Як надихнути дітей до участі в наукових проектах з LEGO та роботами. Міжнародна програма FIRST LEGO League в Україні».
Учасники вебінару ознайомляться:
- з інноваційними методиками запровадження STEM-освіти у навчально-виховний процес;
- з міжнародною STEM-програмою «FIRST LEGO League» для дітей 10-16 років;
- з тим, як можна долучитися до програми «FIRST LEGO League» та організувати заняття по робототехніці з LEGO у навчальному закладі;
- з умовами гранту від Благодійного Фонду LEGO Foundation на який можуть подаватися загальноосвітні, позашкільні навчальні заклади державної форми власності тощо.

Детальну інформацію можна отримати за посиланням.

Тренінг “Шляхи впровадження STEM-освіти в основній школі” для завідувачів РМК

DSC_542513 квітня 2017 року на базі КЗ “КОІППО імені Василя Сухомлинського” відбувся тренінг для завідувачів РМК з теми
“Шляхи впровадження STEM-освіти в основній школі”. В рамках тренінгу слухачі ознайомилися з сутністю STEM-освіти та її різновидів (STEAM, STREAM); середовищем та інструментами STEM-навчання; особливостями організації STEM-проектів.

Результатом навчання став онлайновий документ зі спланованими STEM-проектами учасників навчання.

Рефлексія тренінгу за посиланням.

Фотоальбом тренінгу.

(далі…)

Тренінг для педагогів Компаніївського району

 

viber image

4 квітня відбувся тренінг “Тайм менеджмент в роботі педагога” для директорів та заступників директорів Компаніївського району Кіровоградської області. (далі…)

Курси підвищення кваліфікації керівників опорних шкіл (03.04-14.04)

Teacher-training provision is now the responsibility of schoolsАнкета
Спільна презентація слухачів курсів
Інструкція по роботі з онлайновим портфоліо
Робота з електронною учительською
Інструкція по створенню форми (опитувальника) та Як змінити форму

Друга регіональна (не)конференція miniEdCamp Kropyvnytskyi

17760357_744540035719941_895447120_n1 квітня відбулася Друга регіональна (не)конференція miniEdCamp Kropyvnytskyi “HUB SCOOL відчиняє двері” на базі НВО № 6 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області. (далі…)

Курси підвищення кваліфікації методистів методкабінетів

Teachers-Training

Анкета
Спільна презентація слухачів курсів
Інструкція по роботі з онлайновим портфоліо
Робота з електронною учительською
Інструкція по створенню форми (опитувальника) та Як змінити форму

Освітні ініціативи Google у сфері IT

Одним з найбільш яскравих виступів на форумі “Цифрове перетворення освіти 2017” став виступ Ксенії Шумельчик з питань освітніх ініціатив Google у сфері IT. Вона розповіла про різноманітні конкурси та гранти як для школярів та студентів, так і для вчителів. Пропоную переглянути її презентацію:

 

Як отримати грошову підтримку освітніх ініціатив від Google

Якщо ви викладаєте інформатику (інформаційні технології) і у вас є власне бачення цих предметів, візьміть участь в CS4HS (Computer Science For High School Workshop).

Що потрібно: представити річний план, в якому описано, як ви будете навчати та мотивувати дітей до вивчення CS.

Розмір винагороди: 15000 Євро.

Форми навчальної діяльності: у вигляді майстер-класу вчителем, спільного вокршопу вчителя та учня, онлайн-курсу, або окремого проекту вчителя.

Інтернет-ресурс (критерії, події, новини тощо): https://www.cs4hs.com.

Використання ІКТ для реалізації STEM (STEAM, STREAM) навчання

STEMlogoSTEM навчання завжди передбачає використання інформаційно-комунікаційних технологій. Як можна використати Інтернет-сервіси, а також мобільні додатки для реалізації цього підходу в навчанні?

https://goo.gl/e3B8tV

qr code

Курси підвищення кваліфікації учителів, які викладають предмети освітньої галузі «Природознавство» (хімія, біологія, екологія, природознавство)

ilts-science-chemistry-test_119059_largeШановні колеги!

Посилання на розробки лабораторних (практичних) робіт розміщуйте тут.

Відповіді.

Курси підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ (січень 2017)

unnamed

Анкета
Спільна презентація слухачів курсів
Інструкція по роботі з онлайновим портфоліо
Робота з електронною учительською
Інструкція по створенню форми (опитувальника) та Як змінити форму

Професії майбутнього

netbioВисокі технології розвиваються надшвидкісними темпами і стають невід’ємною частиною в будь-якій сфері життєдіяльності людей. Тому вже сьогодні відчувається нестача фахівців, які розбираються в них. Скажімо, IT-проповідник, який міг би навчати «чайників» використання онлайн-сервісів, або архітектор віртуальної реальності, що створює умови для «життя в unreal». 

Які ще професії будуть затребувані через 5-10 років і на кого вчитися зараз, щоб опинитися в тренді?

Енергетична галузь

Викопні ресурси закінчуються і дорожчають, тому майбутнє – за атомною енергетикою. Вже через кілька років кількість атомних електростанцій збільшиться в рази. Прогнозується розвиток приватної альтернативної енергетики: мікровітрогенераторів, сонячних батарей і т. Д. Тобто люди самостійно зможуть отримувати електроенергію, а її надлишки перерозподіляти. На які спеціальності вчитися вже зараз: енергомережі і управління енергоспоживанням; рекламна справа і маркетинг.

Фінансовий сектор і менеджмент

Посередників замінять автоматизовані системи, адже їм, на відміну від людей (бухгалтерів, касирів та ін.), Зарплату платити не треба. Зате будуть затребувані профі, які вміють розробляти програми пенсійних накопичень, страхових схем і т. Д. На зміну готівці прийдуть електронні. Тому потрібні будуть фахівці, що конвертують живу валюту в електронну, і навпаки. На які спеціальності вчитися вже зараз: економіка та фінанси, юриспруденція; інформаційні технології, PR-менеджмент і реклама; журналістика.

Транспорт 

Набирає обертів темп життя призведе до створення надшвидкісного транспорту, а біоматеріали і цифрові технології дозволять зробити довговічними дорожні покриття – як на землі, так і під землею, що буде ще й економічно вигідно. На які спеціальності вчитися вже зараз: інженер дорожніх систем; інженер з експлуатації наземного транспорту.

Будівництво

Розвиток біотехнологій призведе до появи нових будівельних матеріалів, тому потрібні будуть фахівці, які вміють працювати з ними. Також в цій сфері відбудеться глобальна автоматизація, а значить, зросте попит на профі, які вміють управляти енергоефективними системами. На які спеціальності вчитися вже зараз: будівельні спеціальності; альтернативна енергетика, програмування; IТ-технології.

Соціальна сфера

Популяризація інтернету дозволить використовувати його і в соціальній сфері, зробить рішення проблем прозорим і дасть можливість брати участь в процесі звичайним громадянам. На які спеціальності вчитися вже зараз: соціальна економіка; психологія, психологія; соціально-економічні спеціальності.

Освіта

У зв’язку зі стрімким впровадженням в усі сфери життя високих технологій навчатися людина буде змушений постійно (паралельно роботі). А тому будуть вимагатися педагоги, які вміють індивідуалізувати освіту – лише так фахівець буде ефективно засвоювати інформацію і встигати за темпами життя. На які спеціальності вчитися вже зараз: педагогіка; психологія, інформаційні технології.

Медицина

Подальше дослідження ДНК дозволить збільшити тривалість життя і якість здоров’я шляхом впливу на геном людини. Особливий акцент буде зроблений на лікуванні хвороби Альцгеймера, онкологічних захворювань, остеоартриту, остеопорозу і подібних, адже ці хвороби вікові. Тому кількість довгожителів на землі збільшиться в рази. При цьому на зміну масової медицині прийде індивідуальне лікування на основі генома. Хірургів замінять високоточні роботи, а нові ліки будуть розроблятися на основі біотехнологій. На які спеціальності вчитися вже зараз: загальна медицина; юриспруденція; основи права, прикладна інформатика і програмування.

IТ-сектор

Вже зараз з’явилися технології додаткової реальності і віртуальні світи, а далі цей процес буде ще глобальніше. IT-технології увійдуть в будь-яку з галузей життєдіяльності людини. При цьому обсяг даних, що проходять через Мережу, буде збільшуватися, а способи обробки інформації – змінюватися. Тому фахівці, які вміють працювати в IT-сфері, будуть затребувані скрізь. На які спеціальності вчитися вже зараз:  програмування; радіотехніка, психологія.

Джерело: http://vesti-ukr.com/infografika/149811-professii-buduwego-na-kogo-uchitsja-chtoby-byt-vostrebovannym

 

 

Курси підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ

Teacher Credibility

Анкета
Спільна презентація слухачів курсів
Інструкція по роботі з онлайновим портфоліо
Робота з електронною учительською
Інструкція по створенню форми (опитувальника) та Як змінити форму

Соціальні мережі як інструмент навчання та професійної реалізації сучасного вчителя

feature

З появою та масовим розповсюдженням смартфонів, планшетів та мобільних комп’ютерів – ноутбуків, нетбуків, а також доступністю мобільного Інтернету, зросла й кількість користувачів Всесвітньої мережі серед українців: відповідно до дослідження Київського міжнародного інституту соціології, 42,5% населення нашої країни у віці 18 років і старші практично щодня користуються Інтернетом, ще 17% – декілька разів на тиждень [1]. Дослідження також засвідчило, що 90% користувачів Інтернету регулярно використовують соціальні мережі [2] для спілкування, обміну фотографіями та новою інформацією. З цією ж метою використовує соціальні мережі й переважна більшість українських педагогів, проте ці ресурси можуть стати потужним інструментом як для навчання, так і для професійного розвитку. То ж яким чином сучасний вчитель може використовувати соціальні мережі і яким саме варто надати перевагу?

(далі…)

Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень

901t5yep_embeded_image_1

Пошук оптимальних шляхів мотивації  учнів до навчально-пізнавальної діяльності, підвищення їхньої розумової активності, формування вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань є одним з актуальних завдань природничо-математичної освіти. Сьогодні вчитель повинен вміти використовувати такі педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології,  які сприяли б розвитку в учнів навчально-пізнавальної активності, самостійності, а також формуванню та розвитку ключових компетентностей. Серед таких технологій є технологія мобільного навчання з використанням додатків для мобільних пристроїв. Більшість підлітків мають у своєму розпорядженні мобільні пристрої (смартфони, планшети), проте використовують їх переважно для розваг чи спілкування з однолітками в соціальних мережах. Проте мобільний пристрій може стати інструментом для навчання, оскільки допомагає у проведенні навчального дослідження як в школі, так і за межами класу. Як можна використати мобільні пристрої для проведення навчальних досліджень при вивченні предметів природничо-математичного циклу? (далі…)

Page 1 of 3123
Скрипка Ганна Володимирівна © 2014 Frontier - SkinWP.ru