Скрипка Ганна Володимирівна

старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського"

Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

Міністерство освіти і науки розпочало оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» – оперативну відповідь на світовий виклик, зумовлений поширенням коронавірусу. Ініціатива Міністерства цифрової трансформації України за підтримки Фонду Ріната Ахметова.

В серіалі йтиметься про алгоритми та комунікацію вчителів і учнів на період дистанційного навчання, а також набір сервісів і специфіку їх використання для вчителів, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інші.

Переглянути серіал можна за посиланням.

0 серія))

Дистанційна підготовка учнів до ЗНО

Випускники як ніхто вмотивовані до активного навчання та підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, проте не завжди вчитель може дати необхідну кількість часу кожному учневі, тим більше, кожен з дітей потребує індивідуального підходу, адже у кожного свої прогалини у навчанні. То ж, як дистанційно підготувати учнів до ЗНО?

(більше…)

Zoom – платформа для проведення онлайнових відеоконференцій та вебінарів

Zoom   – платформа, що передбачає безкоштовну ліцензію Zoom Meeting з розширеними можливостями, яка включає відео зустрічі до 100 учасників, приватні та групові чати, онлайн-підтримку тощо.

Розгорнута інструкція по використанню Zoom.

Відеоуроки по Zoom

(більше…)

Дистанційне навчання в школі

Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Іншими словами, дистанційне навчання – це навчання на відстані з використанням сучасних технологій. Сьогодні дистанційне навчання впроваджується як в закладах загальної середньої освіти, так і в закладах вищої, професійно-технічної, передвищої, післядипломної  освіти.

Нормативно-правова база, що регламентує дистанційне навчання в Україні:

(більше…)

Бажаєте навчатись дистанційно?

distance-learning-1

Якщо ви бажаєте з користю провести час карантину, спробуйте повчитись дистанційно, а якщо ви ще й досі не знаєте, що обрати, пропоную список ресурсів для навчання:

Як створити сайт, використовуючи додатки Google

320269-P94XJL-736

Сьогодні Інтернет-представництва (сайти, блоги, сторінки тощо) є не лише у більшості компаній і відомих та успішних фахівців, але й у вчителів. Це допомагає продемонструвати результати своєї роботи, розповісти про себе, надати учням необхідні матеріали з предмету та багато іншого.

Найбільш популярний і зручний формат для сайту вчителя – це візитка (якщо ваша мета – розмістити базову інформацію про себе, розклад і розмістити корисні матеріали) або блог (якщо ви збираєтеся часто і багато писати про шкільне життя, цікаві методики, книги за фахом і багато іншого). Можливі більш спеціалізовані варіанти – наприклад, сайт-галерея (наприклад, якщо ви вчитель художньої культури та малювання чи керівник гуртка, або просто хочете сконцентруватися на зображеннях), або онлайн-портфоліо з лінією часу, де ви будете відмічати важливі події. (більше…)

Конкурс електронних підручників – 2019

345016-PAIE9U-789

Шановні колеги!

У 2019 році, в рамках цього експерименту, планується провести конкурс електронних підручників для 1, 2, 5, 6, 10 та 11 класів з окремих предметів:

  • «Я досліджую світ», «Мистецтво», «Математика», «Українська мова. Буквар» для 1 класу;
  • «Я досліджую світ» та «Мистецтво» для 2 класу;
  • «Вступ до історії», «Природознавство», «Трудове навчання» для 5 класу;
  • «Всесвітня історія. Історія України», «Географія» для 6 класу;
  • «Біологія і екологія» та «Історія: Україна і світ» для 10 класу;
  • «Біологія і екологія (рівень стандарту)» для 11 класу.

Відповідно умов конкурсу, (пункт 2 розділу ІІІ), підручник, що подається на конкурс повинен мати гриф МОН. Тому Інститут модернізації змісту освіти розпочав прийом проектів електронних підручників на предмет надання їм грифу «Рекомендовано МОН». (Лист ІМЗО від 18.04.2019 № 22.1/10-1388 ,  Лист ІМЗО від 13.05.2019 № 22.1/10-1798). 

Про підготовку та перебіг конкурсу електронних підручників слідкуйте у відповідному розділі на сайті Інституту модернізації змісту освіти.

Довідково: для уточнення вимог до змісту, структурних компонентів та функціонування електронних підручників проходить громадське обговорення проекту наказу МОН «Про внесення змін до Положення про електронний підручник».  Зауваження та пропозиції до проекту приймаються до 24 травня 2019 року.

Краща STEM-публікація – 2019

stem.png.pagespeed.ce.SBnocKSLtt

Відповідно до наказу Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 08.04.2019 No 30 відділ STEM-освіти проводить захід «Краща STEM-публікація – 2019». Конкурс проводитиметься в наступних номінаціях with this post:

  • Теоретичні аспекти STEM-освіти;
  • STEM-освіта від дошкільника до випускника;
  • Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих.

Детальні умови конкурсу за посиланням.

STEM-весна-2019 (Кропивницький)

ФЕСТИВАЛЬ (2)

Шановні колеги та прихильники STEM-освіти!!!

 Запрошуємо Вас  долучитися до Всеукраїнського фестивалю STEM-ВЕСНА-2019, який відбудеться 19-20 квітня в м. Кропивницькому.
Організаторами фестивалю є: (більше…)

Зимова сесія WEB-STEM-школа-2019

STEM_Logo_with_out_logo-400x245

19-23 лютого 2019 року відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» та видавництвом «Видавничий дім «Освіта» проводять зимову сесію «Web-STEM-школа – 2019» з метою ознайомлення педагогічної громадськості з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, створення платформи для спілкування, пошуку і підтримки перспективних наукових ідей щодо розвитку STEM-освіти в Україні.
У зимовій сесії «Web-STEM-школа – 2019» будуть представлені матеріали за напрямами:
– теоретичні аспекти запровадження STEM-освіти;
– матеріально-технічне та науково-методичне забезпечення STEM-навчання;
– розробки STEM-уроків;
– розвиток професійної компетентності STEM-педагогів тощо.

Дистанційне навчання педагогічних працівників у Web-STEM-школі безкоштовне.

Для навчання, отримання матеріалів і сертифікату необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням:http://yakistosviti.com.ua

Дізнатися більше можна за посиланнями: http://www.imzo.gov.ua; http://yakistosviti.com.ua;
у мережі Facebook на сторінці групи «Відділ SТЕMосвіти ІМЗО»шукайте/збирайте інформацію
за хештегом #webSTEMschool.

База електронних підручників, доступних для завантаження

272662-P5IYON-542

Сучасні електронні підручники можна завантажувати та використовувати на різних пристроях – комп’ютерах, ноутбуках, планшетах та смартфонах. Сьогодні вже є розроблені підручники для початкової школи, і 50 українських шкіл здійснюють їхню апробацію.

Якщо ви теж маєте бажання використовувати електронні підручники, перейдіть за посиланням  та завантажте будь-які з них на свій комп’ютер чи планшет..

Нормативно-правова база з розробки та використання електронних підручників

Young worker woman with digital tablet in her office

Сьогодні 50 шкіл України стали учасниками всеукраїнського експерименту «Електронний підручник для загальної середньої освіти» і тепер вони активно використовують електронні підручники при роботі з учнями. Якщо ви маєте бажання долучитись до експерименту та першими побачити нові підручники (або створювати їх), перейдіть за посиланням, аби дізнатися більше про експеримент.

Що таке електронний підручник?

PBR1FN0

Використання електронних підручників сприяє розвитку творчого, інтуїтивного мислення; відбувається естетичне виховання за рахунок використання можливостей графіки, мультимедіа; а ще – розвиток комунікативних здібностей; формування умінь приймати оптимальне рішення; формування інформаційної компетентності й інформаційної культури.

Відповідно до Закону України «Про освіту» держава гарантує безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними), посібниками всіх здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників, а центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки – забезпечує створення та функціонування спеціального інформаційного ресурсу в мережі Інтернет, на якому у вільному доступі в повному обсязі розміщуватимуться безкоштовні електронні версії підручників.

Що таке електронний підручник та яким має бути його зміст? (більше…)

ІІІ Міжнародний науково-практичний семінар “STEM-освіта – проблеми та перспективи”

44755822_1979319502365471_1134862309588467712_n

Шановні колеги!

24-25 жовтня 2018 року на базі Льотної академії НАУ відбувся ІІІ Міжнародний науково-практичний семінар “STEM-освіта – проблеми та перспективи”.

Ознайомитись з матеріалами доповідачів, а також переглянути відеотрансляцію заходу можна за посиланням.

 

Наймасштабніша дитяча олімпіада з робототехніки в Україні

safe_image

Цікава інформація для всіх, хто цікавиться STEM-освітою. Стартує – AsimovOlympics – наймасштабніша дитяча олімпіада з робототехніки в Україні. Найкращі змагаються за призи загальною вартістю в 100000 грн та звання “AsimovChoise”.

Головний приз – грант на освітню подорож до Нідерландів.

Головне про конкурс:

– Основними напрямами змагань є робототехніка на базі Arduino та Makeblock.

– В змаганнях беруть участь діти від 9 до 12 років.

– З 20 вересня до 14 жовтня – онлайн тестування, 25 запитань за 30 хвилин. 20 жовтня – Київ, 2 етап – хакатон з секретним завданням, підключення та програмування роботів-конструкторів за 120 хвилин.

– Мови програмування : С-подібна та Scratch

– Подія безкоштовна, для всіх охочих, що підходять по віку.
Спробувати свої сили можна за посиланням.

Конкурс “Кращий STEM-урок”

STEM

STEM-освіта – це вивчення наук (Science) та технологій (Technology) шляхом застосування технічної творчості та інжинірінгу (Engineering), в основі яких лежать математичні розрахунки, моделювання (Mathematics) та  інтегроване використання різноманітних інструментів та засобів інших наук. Цей напрям в освіті стрімко розвивається, оскільки попит на професіоналів у галузі науки, техніки, математики та інженерії (STEM) у світі зростає з кожним днем.

Як допомогти вчителям почати впроваджувати STEM-освіту?

Для того, аби допомогти педагогам розпочати впровадження STEM-освіти, виникла ідея розробити STEM-уроки, які мотивували підлітків, зокрема дівчат, до вивчення STEM-предметів, і у вільний час вони все ще зможуть грати в Кой Принцесу, улюблена гра. З метою створення бази даних таких розробок готових уроків, заходів та популяризації основних ідей STEM-освіти проводиться конкурс «Кращий STEM-урок». (більше…)

Бажаєте отримати кошти на STEM-лабораторію?

41951304_679158655772921_1081458291093012480_n-900x300

Багато педагогів зазначають, що більшість учнів не цікавляться здоровим способом життя і втрачають здоров’я, навчаючись в школі. Пропонуємо цікаву програму «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів» від Центру «Розвиток КСВ» у рамках програми Mondelēz International Foundation та за підтримки Міністерства молоді та спорту України, Інституту модернізації змісту освіти та Національного олімпійського комітету.

Мета програми

Популяризація здорового способу життя які підтримуються організацією VMPID, раціонального харчування серед учнів та концепції «здорового дизайну» рекреацій та приміщень, де перебувають і харчуються діти.

Призи

Найактивнішим закладам освіти буде виділено гранти на закупівлю обладнання для STEM-лабораторій на загальну суму 10 000 USD. (більше…)

Скрипка Ганна Володимирівна © 2014 Frontier - SkinWP.ru