Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору та внутрішнього світу героя

Небеленчук І. О., Доценко О. Г. Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору та внутрішнього світу героя / І. О. Небеленчук, О. Г. Доценко. – Кіровоград, 2015. – 140 с. У посібнику подано матеріал теоретико-практичного спрямування, методичні рекомендації щодо застосування прийому кольористики, розглянуто застосування зазначеного прийому під час вивчення творів різних за родово-жанровою приналежністю. Запропоновано види робіт та завдання, що ілюструють різні підходи до аналізу […]

Зарубіжна література. Конспекти уроків

Небеленчук І. О. (Зарудня І. О.). Зарубіжна література. 5 клас. Конспекти уроків. – Тернопіль : Мандрівець, 2008. – 288 с. Посібник містить календарно-тематичне планування та орієнтовні розробки уроків із зарубіжної літератури для 5 класу 12-річної школи. Запропоновані матеріали дадуть учителеві можливість цікаво повести традиційні та нетрадиційні уроки, уроки зв᾿язного мовлення, позакласного читання та тематичного оцінювання. Для вчителів зарубіжної літератури, студентів-філологів.

На допомогу вчителю української літератури : науково-методичний посібник

Небеленчук І. На допомогу вчителю української літератури : науково-методичний посібник. – Кіровоград : Видавництво КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 108 с. У посібнику подається матеріал науково-методичного спрямування, розглядаються основні шляхи роботи за творами М. Коцюбинського «Intermezzo», «Тіні забутих предків», В. Винниченка «Записки Кирпатого Мефістофеля», М. Вінграновського «Сіроманець», О. Забужко «Дівчатка», «Казка про калинову сопілку». У посібнику розкриваються особливості поетичного […]

Застосування діалогових технологій навчання в курсі вивчення світової літератури: Методичні рекомендації

Небеленчук І. О. Застосування діалогових технологій навчання в курсі вивчення світової літератури: Методичні рекомендації. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013. – 90 с. У посібнику подається матеріал теоретико-практичного спрямування, розглядаються діалогові технології кооперативного та колективно-групового навчання, подаються методичні рекомендації щодо роботи в парі, мікрогрупах, макрогрупах, застосування методу проектів, «кейс»-методу, проведення дискусії, подаються «кейси» й теми для […]