Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору та внутрішнього світу героя

Небеленчук І. О., Доценко О. Г. Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору та внутрішнього світу героя / І. О. Небеленчук, О. Г. Доценко. – Кіровоград, 2015. – 140 с.

У посібнику подано матеріал теоретико-практичного спрямування, методичні рекомендації щодо застосування прийому кольористики, розглянуто застосування зазначеного прийому під час вивчення творів різних за родово-жанровою приналежністю. Запропоновано види робіт та завдання, що ілюструють різні підходи до аналізу художнього твору, містять вправи, які спрямовані на розвиток критичного мислення та які передбачають міжпредметні зв’язки у ході проведення уроків (мова, література, образотворче мистецтво, музика). Визначено особливості застосування кольороназв у художньому просторі літературного твору, розкрито їхнє символічне значення й умови, що сприяють розумінню психологічного й емоційного стану героїв на основі кольористичних характеристик.

У посібнику показано шляхи роботи із застосуванням прийому кольористики під час вивчення розділу «Я і світ» у 6 класі, вірша Ліни Костенко «Кольорові миші», оповідання «Маленьке життя» О. Жовни». Досліджено особливості кольору у повісті «Тарас Бульба» М. Гоголя та новелі «Intermezzo» М. Коцюбинського.

Посібник адресовано учителям і викладачам словесності.

Залишити відповідь