Сторінки пам’яті Василя Петровича Мошуренка «Я прийду… – до тебе…»

25 лютого 2019 року в обласній універсальній науковій бібліотеці ім. Д. І. Чижевського відбувся вечір пам’яті письменника-земляка Василя Петровича Мошуренка. Народився Василь Петрович 12 лютого у 1958 році («на Трьох Святих, один з яких – Василь», – як зазначає сам поет), у селі Розумівка… «У найкращому селі Кіровоградщини… України… Всесвіту… (так буває!)» – пише в автобіографічних нотатках «Про себе» Василь Петрович. Світ дитинства, як пригадує поет, […]

ПРАВДИВІСТЬ ПОЕТИНИХ РЯДКІВ ВОЛОДИМИРА САВОНА – ПОЗИЦІЯ СПРАВЖНЬОГО УКРАЇНЦЯ (за поетичною збіркою «Я просто правду говорю віршами»)

Правда… Якою вона буває? Солодкою? Гіркою? Щирою? Викривленою? Неочікуваною? Страшною? Чужою? Своєю? Невідомою? Правдивою? А чи може бути правдива правда? Чим вимірюється правдивість? Чому до людей, котрі говорять правду, особливе ставлення. Можливо, брехати краще? Знову запитання: чому люди так щиро хапаються за брехню, вірять у неї, чому завдяки їй створюється суспільна думка про людину? Одне […]

ЗАСІДАННЯ ВЧИТЕЛІВ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

Чергове засідання творчої групи ВІДБУЛОСЯ! «Дякую колегам за обмін досвідом! 22 листопада 2018 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулося засідання обласної творчої групи вчителів зарубіжної літератури «Аналітико-інтерпретаційна діяльність суб’єктів навчання у процесі роботи над художнім твором» (науковий керівник – Небеленчук І. О., старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти, кандидат […]

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НАСЛІДОК ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

Основним напрямом у роботі викладача кафедри є науково-методична й організаційна робота, що спрямована на забезпечення педагогічних працівників теоретичними, методичними, практичними знаннями з подальшим їх застосуванням у педагогічній діяльності. Тому у сучасних умовах змін в освітньому просторі важливого значення набуває удосконалення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях філософської, психолого-педагогічної, методичної науки, перспективного педагогічного досвіду […]