![]() |
ХVII Хмурівські читання (обласна науково-практична Інтернет-конференція) «Технологія фахової майстерності: освіта упродовж життя» (25 по 29 жовтня 2021 року)Напрями роботи:
|
![]() |
|
![]() |
Перелік номінацій:
|
![]() |
ХVI Хмурівські читання (обласна науково-практична Інтернет-конференція) «Технологія фахової майстерності: змішане навчання» (26 по 30 жовтня 2020 року)Напрями роботи:
|
![]() |
ХV Хмурівські читання (обласна науково-практична Інтернет-конференція) «Технологія фахової майстерності: інновації у навчанні» 21-24 жовтня 2019 року Напрями роботи:
|
![]() |
Перелік номінацій:
|
![]() |
12–15 лютого 2019 року Відповідальні за організацію і проведення: кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти, кафедра теорії і методики середньої освіти, науково-методична лабораторія інформаційно-технологічної освіти. |
![]() |
22-26 жовтня 2018 року Напрями роботи:
|
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | ЗАВАНТАЖИТИ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА |
![]() |
23-27 жовтня 2017 року Напрями роботи: 1. Сучасні технології та методики навчання у процесі викладання природничо-математичних дисціплін. 2. Сучасний інструментарій вчителя: гуманітарні дисціпліни. 3. «STEM-освіта: упровадження та перспективи». |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | |
![]() |
17-21 жовтня 2016 року Напрями роботи: 1. Сучасний інструментарій вчителя: природничо-математичні дисціпліни. 2. Сучасний інструментарій вчителя: гуманітарні дисціпліни. 3. Сучасний інструментарій вчителя: освітня галузь “Технології” . |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | ЗАВАНТАЖИТИ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА |
26-30 жовтня 2015 року Напрями роботи: 1. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання природничо-математичних дисциплін. 2. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання гуманітарних дисциплін. 3. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Технології». |
|
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | ЗАВАНТАЖИТИ СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА |
![]() |
«Технологія фахової майстерності: інновації в сучасній освіті » 20-24 жовтня 2014 року Напрями роботи: 1. Психолого-педагогічні аспекти ефективного використання сучасних методів навчання у процесі викладання природничо-математичних дисциплін. 2. Психолого-педагогічні аспекти ефективного використання сучасних методів навчання у процесі викладання гуманітарних дисциплін. 3. Психолого-педагогічні аспекти ефективного використання сучасних методів навчання у процесі викладання предметів освітньої галузі «Технології». |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | СЕРТИФІКАТИ НАДІСЛАНО НА E-MAIL АДРЕСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ! |
![]() |
«Технологія фахової майстерності: тестові технології навчання у сучасній школі» 21-25 жовтня 2013 року Напрями роботи: 1. Тестові технології навчання природничо-математичних дисциплін. 2. Тестові технології навчання гуманітарних дисциплін. 3. Реалізація освітньої галузі «Технології» шляхом впровадження тестових технологій навчання. |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | СЕРТИФІКАТИ НАДІСЛАНО НА E-MAIL АДРЕСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ! |
![]() |
«Технологія фахової майстерності: організація науково-дослідницької діяльності учнів у сучасній школі» 05-09 листопада 2012 року Напрями роботи: 1. Теоретичні та практичні особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Природознавство». 2. Теоретичні та практичні особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Математика». 3. Теоретичні та практичні особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Технології». |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | СЕРТИФІКАТИ НАДІСЛАНО НА E-MAIL АДРЕСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ! |
![]() |
«Методологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі за програмою «Intel ® Навчання для майбутнього» 04-08 червня 2012 року Напрями роботи: 1. Теоретичні та практичні особливості організації дослідницької діяльності учнів. 2. Методологія ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій в урочний та позаурочний час. 3. Неперервна освіта: тренінговий компонент. |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | СЕРТИФІКАТИ НАДІСЛАНО НА E-MAIL АДРЕСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ! |
![]() |
“Інформаційно-комунікаційні технології навчання: психолого-педагогічні та дидактичні аспекти впровадження” Напрями роботи: 1. Психолого-педагогічні аспекти впровадження інформаційно-комунікаційних технології в освіті. 2. Дидактичні аспекти впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. 3.Дистанційне навчання у загальноосвітній школі: досвід впровадження. |
ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ | СЕРТИФІКАТИ НАДІСЛАНО НА E-MAIL АДРЕСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ! |