Лобач Людмила Федорівна | ЗМШАНЕ НАВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ЗАКАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДЯЛЬНОСТІ

Хмурівські читання - Кафедра ТіМСО

 

 

Учитель початкових класів Чемерпільського ліцею
Гайворонської районної ради Кіровоградської області

 

ЗМШАНЕ НАВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ЯК ОДИН З МЕТОДІВ
ЗАКАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДЯЛЬНОСТІ

Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання у один ланцюжок, що творить «навчальний досвід» учня та самодостатній логічний курс чи предмет. При змішаному навчанні інструкції/теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео, чи при перегляді відеозапису лекції вчителя, чи у формі гри), знаходять своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі активності та заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.

Під навчанням онлайн ми розуміємо формат навчання учня за комп’ютером, при чому учень сам обирає місце для навчанння, контролює час, ритм та послідовність виконуваних завдань. Під навчанням офлайн – взаємодію учня з вчителем та однокласниками/колегами по проекту. Під форматом навчання розуміємо онлайн чи офлайн навчання; формати офлайн навчання включають роботу у групових проектах, індивідуальні консультації, лекції, семінари, дискусії та ін. (тобто будь-яка взаємодія, що відбувається в реальному часі без посередництва технологій) [1]

Підчас змішаного навчання ми можемо скористатися різними інтерактивними методами в режимі онлайн, які допоможуть  повернути зацікавленість  до вивчення предмета в початковій школі.

Наприклад,  є різні сайти які пропонують ігри онлайн, вони допомагають дитині перевірити свої знання по темах з математики , української мови і природознавства і т.д. Сайт learning.ua пропонує перевірити та навчитися разом  з сайтом по буть – якому предмету.

Для створення ігрового контенту вчителі часто користуються відомими платформами, наприклад, Kahoot.

Перегляд  мультика буде цікавішим для учня- початківця при вивчені природознавства та основ здоров’я . Майже до кожного уроку можна знайти відеоролик на YouTube.  Але завдання не просто прослухати чи переглянути ролик, а звірити його із написаним у підручнику. Так розвивають учні критичне мислення.

Зацікавити  учня- початківця можна у сучасному освітньому середовищі тільки за допомогую інтернет  технології , які дозволять дитині на власні очі побачити  наукові  терміни, ілюстровані задачі  , порівняти можливо винайти щось своє і саме найголовніше зробити правильні  висновки.

Список використаних джерел :

  1. Наукова стаття з сайту «Методичний навігатор» https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni-materiali/zmisane-navcanna
  2. Наукова стаття з сайту « НУШ» https://nus.org.ua/articles/yak-poyednaty-onlajn-i-oflajn-na-urotsi-try-istoriyi-uspihu/

Comments

    1. Використання інтерактивних технологій в умовах змішаного навчання дозволяє максимально зацікавити учня. Дякую за корисну інформацію.

  1. Все цікаве , змістовне, сучасне закладається у дітей початкової ланки. Тож стаття написана обґрунтовано, вдало. Дякую

  2. Дуже цікава стаття. Саме в початковій школі закладається фундамент знань і мотивації учнів, а в умовах змішаного навчання важко поєднувати форми й методи , як на повноцінному занятті, але Ваша стаття доводить , що можливо все, коли вчитель творчий і креативний . Бажаю успіхів та натхнення!

Залишити відповідь