ЗАКЕРНИЧНА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. ПЕРШІ КРОКИ

Хмурівські читання - Практичні аспекти організації дистанційного навчання
Учитель математики та інформатики

комунального закладу “Заваллівський ліцей”
Гайворонської районної ради Кіровоградської області

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. ПЕРШІ КРОКИ

У даній статті описано досвід роботи з початку організації дистанційного навчання математики у школі.

«Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час підготовки як у cередніх загальноосвітніх школах та ВНЗ, так і в бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів експертів із кількох країн, за відсутності викладача. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.» [1]

Дистанційне навчання у школі передбачає спілкування вчителя і учня за допомогою інтернет-технологій, учень отримує доступ до відеоуроків, методичних матеріалів, можливе онлайн спілкування з учителем. Після проходження уроку учень виконує різноманітні завдання: самоперевірка знань, контролюючі завдання, завдання з вироблення певних умінь та навичок.

Але, насамперед, дітей необхідно навчити вчитися самостійно. Тому я починаю знайомити п’ятикласників з різними інтернет-ресурсами. Виявилося, що моїм учням найбільше подобається працювати з сайтом «Оnlinemschool».

Тут є і теоретичний матеріал, і багато вправ до різних розділів курсу математики. Кожен учень може дібрати завдання відповідно до своїх здібностей.
Крім того, намагаюсь підтримувати інтерес до вивчення математики онлайн організовуючи веб-квести відповідно до тем програмового матеріалу.
Так організувала і провела веб-квести «Чому звичайні дроби?»

та «Давайте знайомитися: від’ємні числа».

Під час участі у квесті діти навчаються користуватися електронною поштою для отримання та надсилання інструкцій, завдань, відповідей. Також вчаться правильно заповнювати та відправляти форми на перевірку.

Спонукаючи учнів виконувати такі завдання, я намагаюся розвивати творчі та інтелектуальні здібності дітей шляхом використання освітніх ресурсів Інтернету.

«Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.» [3]

Перелік використаних джерел:

  1. https://uk.wikipedia.org/wiki/
  2. http://likeschool.ucoz.ua/index/distancijne_navchannja/0-74
  3. http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/22997/ Автор: Літвінова Тетяна Вікторівна. Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

 

Comments

  1. Олександро Вікторівно!Цікава стаття,актуальна. Я знаю Вас Як досвідченого вчителя і хочу потрапити на Ваш майстер-клас,щоб навчитися оргоанізовувати веб-квести з хімії.

  2. Вітаю,Олександро Вікторівно.Д якую за пізнавальну та цікаву статтю.Погоджуюсь з вами, що впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.З Вашими веб-квестами «Чому звичайні дроби» та «Давайте знайомитися: від’ємні числа» мала змогу ознайомитись особисто. Спостерігала як учні з нетерпінням чекали на наступне завдання.Дякую за Вашу роботу,успіхів та натхнення!

Залишити відповідь