Завідувач навчально-методичного центру дистанційного навчання
комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
НА БАЗІ КЗ «КОІППО ІМЕНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО»
В статті розкривається питання щодо організації дистанційного навчання для педагогічних працівників у міжатестаційний період та статистичні відомості сертифікації здобувачів освіти.
В концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року [1] зазначено, що реформування педагогіки загальної середньої освіти передбачає перехід до педагогіки партнерства між учнем, вчителем і батьками, що потребує ґрунтовної підготовки вчителів за новими методиками і технологіями навчання, зокрема одна з ключових компетентностей, Нової української школи це – Інформаційно-цифрова компетентність яка має на меті впевнене, а водночас й критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки та подальшого обміну інформацією. Інша, не менш важлива компетентність НУШ це – Уміння навчатися впродовж життя яка передбачає здатність до пошуку та засвоєння знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (як власного так і колективного), зокрема й через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками. та інформаційними потоками.
Відповідно до закону України “Про освіту” Загальна кількість годин на підвищення кваліфікації упродовж 5 років буде не менше 150 годин, з яких певна кількість годин має бути спрямована на вдосконалення знань, вмінь та практичних навичок роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. При цьому вчитель має самостійно вирішити, яку кількість годин з цього обсягу він використовуватиме для навчання щорічно.
Тому на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» в міжатестаційний період проводяться дистанційні курси, тренінги за різною тематичною спрямованістю.
Науково-педагогічними, педагогічними працівниками закладу протягом 3 років підготовлено та проведено:
Рис.1 Загальна кількість дистанційних курсів.
Рис.2 Загальна кількість дистанційних тренінгів.
Рис.3 Кількість проведених очно-дистанційних курсів.
За результатами І півріччя 2018 року навчально-методичним центром дистанційного навчання разом з тьюторами було організовано та проведено 42 дистанційних курсів, 15 дистанційних тренінгів. Це дало можливість 1000 педагогічним працівникам набрати додаткові години (15 годин дистанційний курс, 7-8 годин дистанційний тренінг) для атестації.
Станом на 15.10.2018 року кількість сертифікованих здобувачів освіти, які успішно завершили навчання на дистанційних курсах/тренінгах така:
Рис.4 Сертифікація здобувачів освіти на дистанційних курсах.
Рис.5 Сертифікація здобувачів освіти на дистанційних тренінгах.
Слід зазначити, що педагогічні працівники проходять дистанційні курси не тільки з фаху, а також обирають дистанційні курси та тренінги з педагогіки, психології та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Онлайнова реєстрація на дистанційні курси, тренінги проводиться за посиланням:
Відповідні форми відкриваються за 7-10 днів до початку проведення дистанційних курсів/тренінгів. Слід зазначити, що реєстрація на курс/тренінг автоматично завершується після набору в групу на курс – 30 осіб, на тренінг – 50 осіб. При реєстрації, звернути особливу увагу, на заповнення поля «Ваша електронна адреса», та правильно написати її.
Ми постійно навчаємося, коли працюємо, і ми постійно працюємо над собою, коли навчаємося. Тому система освіти, а у нашому випадку підвищення кваліфікації, має забезпечувати повну підтримку людині при роз’язанні будь-яких завдань протягом усього життя.
Бібліографія:
- Розпорядження КМУ № 988-р від 14.12.16 року «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року».
Шановна Ольго Валентинівно! Вдячна, за можливість підвищити свою кваліфікацію у зручній формі та у зручний для мене час. Успішно завершила дистанційні курси і тренінги та здобула нові знання.
Шановна Ольго Валентинівно! Курси і тренінги цікаві і дають можливість збагатити вчителя знаннями і вміннями з ІКТ, ща вимагає від нас сьогодення! Дякую за Вашу підтримку і допомогу!