ГУЛАК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СІЛЬСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Хмурівські читання - Практичні аспекти організації дистанційного навчання
Учитель початкових класів та образотворчого мистецтва

Іванівської загальноосвітньої філії комунального закладу
“Соколівське навчально-виховне обєднання” “загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.
Позашкільний центр” Соколівської сільської ради
Кіровоградського району Кіровоградської області

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СІЛЬСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Без навчання в сучасному світі не обійтись. Будь-яка освічена людина має володіти багажем знань. Але важливо цей багаж оновлювати. На мою думку, найкраще здобувати знання в загальноосвітній школі.
По-перше, це соціалізація дитини в суспільстві.
По-друге, спілкування з однолітками віч-на-віч (комунікабельність).
І по-третє, у дітей є відповідальність.

Як вчитель початкових класів,  я вважаю, що для таких маленьких дітей, дистанційне навчання не підходить.
Щоб проводити такі уроки, дитина повинна сидіти за комп’ютером і працювати. Але всім відомо, скільки часу повинна проводити дитина за комп’ютером (не більше 20-25 хвилин). Тому таке навчання не на користь здоровій дитині.

І ще, для вчителів сільської школи, щоб проводити дистанційні уроки, необхідно мати кожній дитині комп’ютер  і Інтернет. Але на жаль, не всі діти сільської місцевості мають такі можливості.
Лише, для дитини, за станом здоров’я, необхідне дистанційне навчання. Тому що, така дитина не повинна бути обділена у здобутті освіти.

І доцільно використовувати дистанційне навчання в таких випадках: карантин; відсутність дитини на уроці; пояснення важких для засвоєння учнями тем. Тоді дистанційне навчання має великі переваги над класним навчанням.

Отже, дистанційне навчання чи класне навчання? Це вибір кожного з батьків, або дітей.

 

Залишити відповідь