СЕМЕНЮК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА | МАТЕМАТИКА З ВЧИ.ЮА — ЦІКАВО ТА ЗАХОПЛИВО

вчитель початкових класів
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Червоне
Гайворонського району
Кіровоградської області

МАТЕМАТИКА З ВЧИ.ЮА — ЦІКАВО ТА ЗАХОПЛИВО

В даній статті йдеться про використання освітньої платформи «Вчи.ком.юа»  для інтерактивного навчання дітей математиці за допомогою цікавих ігрових завдань та задач.

Оновлення української школи потребує впровадження в навчальний процес нових освітніх технологій. Одним із шляхів створення такої школи є застосування ІКТ-технологій у навчальному процесі. В Концепції «Нова українська школа» зазначено: «Наскрізне застосування ІКТ в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи» [2]

До школи приходить нове покоління дітей, які більшу частину часу проводять в інформаційному середовищі, тому  сучасний вчитель має шукати нові  форми, методи  та засоби навчання, які сприяють  адаптації школи до комп’ютерної епохи.

Якщо говорити про початкову школу, то впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес є  доцільним і перспективним.

В. Сухомлинський говорив, що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою метою його діяльності, а засобом розвитку дитини. [3]

Інформаційні технології мають дуже великий потенціал для удосконалення навчального процесу:

  • вони допомагають створити комфортні умови навчання;
  • дозволяють зробити урок незвичайним, більш насиченим і цікавим;
  • сприяють ефективному розвитку здібностей в кожного учня, забезпечують їх максимальну активність;
  • зацікавлюють учнів;
  • розвивають логічне мислення;
  • дають можливість застосовувати набуті знання в практичних ситуаціях;
  • розвивають навики самоосвіти та самоконтролю.

У Державному стандарті початкової загальної освіти визначено, що метою освітньої галузі «Математика» є формування предметної математичної і ключових компетентностей, необхідних для самореалізації учнів у швидкоплинному світі. [1]

Всі ми знаємо, що математика – наука складна і не всім дітям дається легко. Та вихід є!

МАТЕМАТИКА З ВЧИ.ЮА

У минулому навчальному році ми з колегою долучилися до української освітньої платформи Вчи.ком.юа. (https://vchy.com.ua/), зареєстрували своїх учнів та включили в навчальний процес інтерактивні курси з математики платформи «Вчи.ком.юа».

Унікальність платформи полягає в тому, що навчання відбувається у формі діалогу з дитиною під час виконання кожного завдання. При використанні даної платформи учні досягають кращих результатів у навчанні, підвищується мотивація дитини шляхом створення сприятливого середовища для виконання завдань та впевненість у собі. Було дуже приємно спостерігати посмішку від успіху на обличчях дітей, яким важко було опанувати програмовий матеріал з математики.

Траплялося навіть, що сильніші учні самостійно опановували нові теми, а потім були помічниками на уроці.

«Вчи.ком.юа» адаптується до кожного учня, підлаштовується як під обдаровану дитину, так і під ту, яка потребує більше часу для освоєння матеріалу. На нашу думку, платформа може бути інструментом інклюзивної освіти.

По закінченню курсу наші діти отримали сертифікати за успішне проходження завдань курсу, а ми, вчителі  – за впровадження інтерактивної платформи «Вчи.ком.юа» у навчальний процес.

Вчи.ком.юа. (https://vchy.com.ua/)

До речі, результат, який ми отримали на державній підсумковій атестації з математики, виявився кращим за прогнозований: 55% учнів – бали високого рівня.

Запрошуємо і вас, шановні колеги-початківці, приєднатися до інтернет-порталу  Вчи.ком.юа. (https://vchy.com.ua/), нехай і ваші учні відчують задоволення від вивчення математики, стануть впевненішими в собі. Тоді й можна чекати гарних результатів від наших маленьких школярів.

БІБЛІОГРАФІЯ

  1. Державний стандарт початкової загальної освіти, 2011 р.
  2. Концепція «Нова українська школа», 2016 р.
  3. Сухомлинський В.О. Вибрані твори в пяти томах. Том 3 / В.О. Сухомлинський. –К.: «Радянська школа», 1997. – 670 с

Comments

  1. ІриноВолодимирівно,дякую за цікаву статтю і радо приймаю пропозицію-приєднатися до інтернет-порталу Вчи.ком.юа. (https://vchy.com.ua/).Адже застосування ІКТ-технологій у навчальному процесі дає прекрасні результати.Успіхів Вам!

    1. Дякую! Сподіваюся, Вашим дітям сподобається виконувати завдання на Вчи.ком.юа, а вчителі, використовуючи цю платформу, зможуть оживити освітній процес!

  2. Ірино Володимирівна, погоджуюсь з вами, що використання інформаційних технологій на уроках спонукає учнів до кращого навчання. Але дана платформа працює з використанням Інтернету, який, на жаль, у наших школах інколи бажає кращого. Тому як можна організувати роботу з даною платформою поділіться, будь-ласка. Вчителі початкових класів нашої школи також намагаються долучитись до Вчи.юа. Чи можна буде у вас отримати консультацію?

    1. Шановна Ольго, дякую, що прочитали мою статтю! “Швидкісний” інтернет у нашій школі нічим не відрізняється від Вашого. Зовсім малий відсоток завдань діти робили на уроках математики, частину – вдома (дякуємо за підтримку батькам), а найбільше – у вільний час після уроків, коли був не зайнятий комп’ютерний клас. До того ж ми з учнями взяли участь у змаганнях з усного рахунку Прангліміне на освітній платформі Міксіке, освітніх конкурсах “Олімпіс”. Головне – спільне бажання учнів і вчителя. А щодо консультації, завжди будь ласка, але, я думаю, Ваші вчителі справляться й самі.

  3. Сподобалось,що автор тез поділилася власним досвідом використання Інтернет-ресурсів для підвищення рівня обізнанності своїх учнів з данного предмету, тому, що практика в данному контексті – це головне. Дякую Вам за цікавий досвід, який можуть запозичити всі бажаючі! Але не згодна тільки з одни твердженням, що “математика – наука складна”…т.як це суб’єктивне твердження. Складна математика для учнів чи ні, визначається роботою вчителя.

    1. Так, Ганно, я з Вами цілком згодна, що твердження: “математика – наука складна” – суб’єктивне. Але я так написала тому, що з досвіду знаю, що до школи діти приходять практично не володіючи початковими прийомами логічного мислення, це і робить математику для них складною.

  4. автор статті людина творча, ініціативна і наполеглива, а це, як відомо, запорука успіху. Дійсно практичне використання ІКТ допоможе зацікавити учнів предметом та подолати певні складнощі у засвоєнні програмового матеріалу. Так що успіхів Вам і не втрачайте оптимізму.

    1. Дякую, Олено Степанівно, за підтримку! Найголовніше завдання вчителя – зацікавити учнів, тоді й працювати з ними буде легко, а ІКТ допоможуть зроботи навчання цікавішим, яскравішим!

  5. Ірина Володимирівна у школі є досить творчою людиною , вона до цього залучає і дітей, завдяки їй дітки засвоюють нові знання , а особливо цікаво з використанням ІКТ, це дозволитьт їм у майбутньому бути обізнанішими і розвиватись всебічно, не тільки за допомогою підручників і різних додаткових посібників, але і в просторі Інтернет , що для них у чей час є дуже і дуже цікавим.

  6. Ірино Володимирівно, дякую за цікавий і актуальний матеріал. Взяла собі на замітку, буду впроваджувати зі своїми учнями. Вам бажаю успіхів і натхнення. Продовжуйте і надалі знайомити нас із новітніми технологіями. Нам це потрібно!