Личко Олена Володимирівна
Добровеличківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
Учитель математики та інформатики
Анотація. Стаття покликана показати користь від сучасних комп’ютерних технологій при перевірці домашнього завдання. Створені тести за допомогою сервісу «Kahoot!» дозволяє вчителю за лічені хвилини перевірити знання учнів, встановити рейтинг кожного з них, показати користь від сучасних засобів комп’ютерної техніки.
СУЧАСНІ СЕРВІСИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ
Як часто вам доводилось задавати учням на домашнє завдання опрацювати матеріал підручника? Учні 5-6 класів за підручником вивчають визначення (для них це правило), виконують вправи як під час уроку, так і домашнього завдання. Але важливо у цих класах навчити школярів працювати з підручником, додатковою літературою. Недаремно говорять, що школа покликана навчити вчитися. А ще важливою рисою сучасних учнів є стрімкий потік інформації навколо них. Тому потрібна швидка реакція школярів у тій чи іншій ситуації.
Для вироблення цих навичок можна використовувати сервіс «Kahoot!».
Онлайн-сервіс «Kahoot!» дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування. Для їх створення потрібно зареєструватись, як на будь-якому безоплатному сервісі. Для створення вікторини по темі Масштаб у 6 класі я використала даний сервіс. Створено 5 питань та по чотири відповіді до кожного, із позначенням правильного варіанту. Зберігаємо вікторину, використовуємо на уроці.
При роботі з учнями вказуєте номер вікторини, учні входять у середовище гри, прописують своє ім’я, або нік та розпочинається вікторина. Учасникам задається питання на екрані та можливі варіанти відповідей.
Відповіді позначені різними кольорами, а для дітей із вадами зору (які не розрізняють кольорів) є позначення геометричними фігурами. На свої комп’ютерах, ноутбуках, планшетах, смартфонах учні бачать лише позначення із чотирьох прямокутників, на один із яких потрібно натиснути, обравши правильну відповідь.
По завершенні часу, відведеного на запитання з’являються результати кожного учасника на його екрані, а 5 кращих результатів фіксуються на екрані. По завершенні гри бачимо результати усіх учасників.