ONENOTE НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

KalugnaONENOTE НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Маргарита Калюжна

Застосування OneNote на уроках сприяє розвитку та становленню цифрової індентичності учня і формує його успішність, як громадянина.

Уявіть освітній інформаційний простір, в якому ми є дизайнерами. Сьогодні актуальним залишається питання підготовки вчителя до освоєння новітніх технологій. І справа полягає не в виборі інструментів, а в тому, яку мету вчитель  прагне досягти разом зі своїми учнями. Ми можемо запропонувати дітям проблему для вирішення та ресурси, і вони на 85 % зможуть вирішитти її без нас. Наша задача полягає у формуванні цифрової індентичністі  – це визначення поведінки особистості у освітньому середовищі. І це середовище має бути безпечним.

Електронні освітні ресурси (ЕОР) надають відкритий простір для співпраці у створеній вчителем хмарі або мережі. Учень має можливість вивчати матеріал будь-який, будь-де і будь-коли. Відкритість – підхід до вивчення матеріалу, що будує учнівську спільноту он- та офлайн. Освіта не обмежується географією, простором, часом сьогодні, а пов'язує наші ідеї, пристрасті, прихильності за допомогою відкритих практик та соціальних медіа. Електронні освітні ресурси забезпечують зворотній діалог між вчителем та учнем, що визначає його здатність до прогресу та покращує стратегію викладання.

На своїх уроках англійської мови я застосовую OneNote – безкоштовний інструмент Microsoft. [1] Він надає наступні можливості:

  • Організувати і запланувати навчальні матеріали, позакласну та проектну роботу
  • Розробити план або конспект уроку
  • Вставити зображення, таблицю, посилання
  • Використати теги
  • Надати спільний доступ
  • Показати авторів
  • Відстежувати версії сторінки
  • Роздрукувати сторінку

Наприклад, фрагмент уроку за темою Благодійність, 10 клас. Для кожного учня було створено окрему сторінку з ініціалами його імені і запропоновано переглянути відео та відповісти на запитання.

charity

Після обговорення дітям було запропоновано об’єднатися у групи або пари та створити власний проект, в якому запропонувати завдання для інших груп та визначити критерії їх оцінювання.

Приклади проектів.

charity2 charity1

OneNote допомагає розпочати дискусію, знайти партнерів, персоналізувати вивчення та змінити думку.

 Електронні освітні ресурси трансформують весь досвід вивчення і учні стають більш активними учасниками роозробки стратегії власного навчання. “Ніколи не сумнівайтеся, що невелика група мислячих, прихільних громадян може змінити світ. Дійсно, це єдина річ, яка коли-небудь має статися.” – Маргарет Мед. І цією групою можуть бути наші учні.

 

Джерела:

1. Офісний пакет Майкрософт 2016 http://microsoftblog.azurewebsites.net/2015/09/30/office-quick-start-guides-dlya-shvidshogo-opanuvannya-office-2016/

 

 

Comments

  1. Шановна Маргарито, дякую за цікавий і сучасний матеріал. Ваші тези виявились надзвичайно корисними, бо я саме зараз працюю з класом над проектом з використанням OneNote. Цікавий застосунок, який можна використати не лише на уроках англійської, а й під час вивчення інших предметів.

  2. Шановна Маргарито! Дякую за цікавий та змістовний матеріал по використанню веб-програми "OneNote Online". Мені особливо імпонує те, що ця програма є інтерактивною і її  можна широко використовувати як інструмент співпраці як для вчителів між собою, так і для вчителя та учнів.  

  3. Шановна Маргарито! Вдячна за актуальну роботу.OneNote дійсно дуже корисний ресурс.Навіть молодшим школярам можна пропонувати певні завдання. Мені OneNote подобається тим, що це безпечний ресурс,  що надає можливість вчителю і учням працювати, в залежності від мети, як індивідуально, так і в групі. 

  4. Дякую за цікавий матеріал та можливість познайомитись з новими можливостями, які надає ресурс OneNote, а саме мотивує до вивчення предмету та творчого використання навчального матеріалу. Дуже корисні та сучасні ідеї.

Залишити відповідь