Публікації
- Категорія: СЕКЦІЯ - 1
- АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ (12)
- АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ З ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН (2)
- БІОГРАФІЇ ВІДОМИХ МАТЕМАТИКІВ
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ (8)
- ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE-MAPS У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ
- ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТІ (8)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕМОНСТРАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ (8)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ NEARPOD ТА LEARNINGAPPS НА УРОКАХ ФІЗИКИ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У 5-6 КЛАСАХ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНИХ НАУК. ТЕСТОВІ ТЕХНОЛОГІЇ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ (4)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ
- Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання фізики (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ. (5)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ.
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ХІМІЇ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ДО УРОКУ МАТЕМАТИКИ (4)
- ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
- ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ЕКОНОМІКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ (з досвіду роботи)
- ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ, ЯК ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРИКЛАДІ РОЗРОБЛЕНОГО ВЕБ-САЙТУ «МЕХАНІКА В ШКФ» (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО СЕРЕДОВИЩА GEOGEBRA ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ (9)
- ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ХІМІЇ (7)
- ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ SCRATCH НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ (2)
- ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
- ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ (1)
- ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ, ЩО ДОПОВНЮЮТЬ ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА «ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ» (3)
- ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ (1)
- ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ. (10)
- ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ (2)
- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ (5)
- ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА ТА ПРОГРАМА ELITE PANABOARD НА УРОКАХ ФІЗИКИ (5)
- КОМП’ЮТЕРНА ПІДТРИМКА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ (12)
- МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОГРАМ З АСТРОНОМІЇ
- ОНЛАЙНОВИЙ ГРАФІЧНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР DESMOS НА УРОКАХ АЛГЕБРИ (14)
- ОСВІТНІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ
- УСНИЙ РАХУНОК В ОСВІТНЬОМУ ОНЛАЙН СЕРЕДОВИЩІ МІКСІКЕ (3)
- ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ (2)
- Категорія: СЕКЦІЯ - 2
- ONENOTE НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (8)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 6 КЛАСІ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ МАТРИЦЬ НА УРОКАХ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН (5)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ – ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ УЧНІВ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (5)
- Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання англійської мови (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН (8)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ (6)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ (4)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (47)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕНІ ПРАВОЗНАВСТВА (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО –КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (25)
- ВИКОРИСТАННЯ КІНОФІЛЬМІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СПРИЙМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ОН-ЛАЙНОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА (4)
- ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ FACEBOOK У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (2)
- ВІРТУАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ОДНА З ФОРМ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА БІБЛІОТЕЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (11)
- ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ (2)
- ЕКСКУРСІЯ ВІРТУАЛЬНИМ МУЗЕЄМ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА (10)
- ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА (9)
- ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ НА УРОЦІ ЛІТЕРАТУРИ: ПЕРЕВАГИ ТА ПІДВОДНІ КАМЕНІ (3)
- ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ УЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА (1)
- ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ (3)
- ЗНО НА 200 БАЛІВ: ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД – ЗАПОРУКА ВИСОКОГО РЕЗУЛЬТАТУ (3)
- КОМУНІКАЦІЙНІ РЕСУРСИ (ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ), ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ПРОЦЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (13)
- МУЛЬТИМЕДІЙНА ПІДТРИМКА АНАЛІТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ХУДОЖНІХ ДЕТАЛЕЙ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ (3)
- МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ СУПРОВІД УРОКІВ ЛІТЕРАТУРИ (6)
- МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ХХІ СТОЛІТТЯ. (17)
- МУЛЬТИМЕДІЯ, ЯК ЗАСІБ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
- ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (2)
- РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ (1)
- РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ КОМП ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
- САМОСТІЙНА РОБОТА НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ (6)
- СОЦІАЛЬНИЙ СЕРВІС PADLET ЯК ЕЛЕМЕНТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ (30)
- СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ (КРОСВОРДІВ) ЗА ДОПОМОГОЮ ОН-ЛАЙН СЕРВІСУ CROSS (11)
- СТИМУЛЮВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЙ (3)
- ТЕХНОЛОГІЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ БІБЛІОТЕКАРЯ ШКОЛИ
- ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ СЕРВІСІВ GOOGLE У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (15)
- Категорія: СЕКЦІЯ - 3
- ВЕБ-РЕСУРС – ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ В ОСВІТІ (9)
- ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
- ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ (1)
- ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРЕДМЕТНИХ І КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ « ТЕХНОЛОГІЇ» (2)
- ВИКОРИСТАННЯ ПІДХОДУ BYOD У ВИВЧЕННІ ПРЕДМЕТІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЇ» (3)
- ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ (1)
- ВІРТУАЛЬНА СТІНА: СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ТРАДИЦІЙНОЇ ОСВІТИ (4)
- ВСЕУКРАЇНСЬКА УЧНІВСЬКА ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (1)
- ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ІКТ
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЕКТ "Я-ВЧИТЕЛЬ" (4)
- КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ (1)
- ОСВІТНІ ВЕБ-РЕСУРСИ, ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ (1)
- ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ (1)
- РАЙОННЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ У ВІРТУАЛЬНОМУ ФОРМАТІ (6)
- ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ