Хмурівські читання

Обласна науково-практична Інтернет-конференція ( Х Хмурівські читання)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва

В даній статті йдеться про використання  на уроках музичного мистецтва комп’ютерних технологій, що дає можливість контролювати творчий розвиток учнів, формувати спеціалізовані знання, отримати  велику кількість інформації за короткий строк.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтваМузичні і психологічні здібності дітей – це єдине ціле, яке має спільну природу: такі здібності є вродженими і належать до рефлекторних, емоційних та психомоторних сфер людської психіки. Тому результат музичного виховання, як і становлення індивідуальності кожної дитини, залежатиме від того, як відбуватиметься її знайомство з музичним мистецтвом.

Сьогодні в  музичній освіті відбувається активний пошук нових сучасних методів навчання. Найефективнішими із них є використання ІКТ [2, 3].

Комп’ютерні технології є надзвичайно ефективним засобом оптимізації музичної освіти, якщо вчитель ясно усвідомить мету, котра визначає результат як його діяльності, так і діяльності учнів. Засвоюючи музичні комп’ютерні програми, необхідно виділити і технологічні, і методичні аспекти. У свою чергу, методичні аспекти визначають глибину засвоєння комп’ютерних технологій. Інша позиція призведе до того, що можна добре володіти комп’ютерними програмами, але так і не знайти шляху до музичного мистецтва [1, 17]. Тому, плануючи використання комп’ютерних технологій, учитель зобов’язаний виходити із завдань музичної освіти в школі. Такий підхід дозволяє розширити межі професійної діяльності педагога-музиканта.

Використання ІКТ в навчально-виховному процесі дає можливість учням отримувати велику кількість інформації та сприяє підвищенню інтересу до навчання. Комп’ютерні технології дають змогу учителю музики здійснювати художньо-творчий розвиток особистості учня завдяки впровадженню в систему музичної освіти комп’ютерних технологій, що передбачає довільний вибір варіантів навчальних програм й забезпечення ефективного педагогічного керівництва в процесі комунікативної взаємодії щодо формування системи музично-художніх знань у  школярів [3, 9].

Інформаційні технології  дозволяють по новому, комплексно використовувати на уроках музики текстову, звукову, графічну й відеоінформацію – створюється новий мультимедійний контент.

 На уроках музики гармонійно поєднуються знання комп’ютерної грамоти з музикою, образотворчим мистецтвом, літературою, і, як результат цього поєднання, створюється нова якість сучасного уроку. Використання комп’ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, диференційованим, індивідуальним.

Комп’ютер може використовуватися на всіх етапах: як при підготовці уроку, так і в процесі навчання: при поясненні нового матеріалу, закріплені, повторені, контролі. При цьому комп’ютер виконує такі функції:

  1. Функції вчителя:
  • джерело навчальної інформації;
  • наочний посібник;
  • тренажер;
  • засіб діагностики і контролю.
  1. Функції робочого інструменту:
  • засіб підготовки текстів, їх зберігання;
  • графічний редактор;
  • засіб підготовки виступів.

Проведення уроків з використанням ІКТ дає можливість: вирішити проблему дефіциту наочного приладдя, якісного відтворення звуку, дозволяє проводити віртуальні екскурсії по музеях світу, подорожувати по країнах та епохах, знайомлячись із кращими зразками музичного мистецтва, виконавцями, з різноманітними стилями і напрямками; використовувати ППЗ (Педагогічний програмний засіб «Музичне мистецтво»), презентації Microsoft PowerPoint; використовувати ПК як засіб для демонстрації наочності  (твори живопису, портрети композиторів, тощо), прослуховувати музичні твори різних форматів, виконання пісень карооке, демонстрація фрагментів відеофільмів, проводити групове та індивідуальне опитування учнів (тестування, кросворди, тощо).

Завдяки  використанню комп`ютерних технологій,  учні вирізняються високою активністю на уроках,  вчаться висловлювати  свою думку,  міркувати, самостійно здобувати знання.

 Демонстраційний  зоровий ряд виконує функцію емоційно-естетичного фону сприйняття музики. Основою розвитку музичного мислення дітей стає неоднозначність їхнього  сприйняття, множинність індивідуальних трактувань, розмаїтість варіантів «відчуття» («бачення») конкретних музичних творів, що дозволяє учням установлювати різноманітні інтонаційно-образні зв’язки музики з історією, літературою, різними видами образотворчого мистецтва, архітектурою, скульптурою, художньою  фотографією й т.п.

Послідовне й систематичне використання на уроках музичного мистецтва комп’ютерних технологій  якнайповніше реалізує можливості сучасних засобів навчання, полегшує контроль за творчим розвитком учнів, формує спеціалізовані знання в процесі навчання учнів у музиці, є важливим кроком до  виховання гармонійної, всебічно розвиненої особистості ХХІ століття.

ПІБ

ПОСАДА

НАЗВА ЗАКЛАДУ

НАЗВА СТАТТІ

Криворучко Тетяна Михайлівна

 

 

вчитель музичного мистецтва Загальноосвітня школа I-III ступенів с. Вікнина Гайворонського району Кіровоградської області

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва

Бібліографія

 

1. Гумінська О.О. Використання мультимедійних засобів – оновлення методики викладання мистецтв // Мистецтво та освіта. – 2009. –  № 3.

2. Затяміна Т. В. Про досвід використання педагогічних технологій на уроках музики // Інноваційні художньо-педагогічні технології. Книга вчителя дисциплін художньо-естетичного циклу. – Харків, 2006.

3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок.  Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібник  – К.: А.С.К., 2004.

405 Комментарии

Add a Comment
  1. Обов`язковим компонентом підготовки сучасного педагога є оволодіння ним сучасними технологіями отримання і передачі учням нової інформації. Впровадження в практику роботи з ІКТ дає змогу зацікавити учнів самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати їх творчі здібності, критичне мислення . Автор статті розкриває важливі питання ,адже у сучасному інформаційному просторі дана технологія є актуальною. Ця ідея допомагає підняти на новий рівень освоєння навчального матеріалу.

  2. Пінгбек: essayforme
  3. Обов`язковим компонентом підготовки сучасного педагога є оволодіння ним сучасними технологіями отримання і передачі учням нової інформації. Впровадження в практику роботи з ІКТ дає змогу зацікавити учнів самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати їх творчі здібності, критичне мислення . Автор статті розкриває важливі питання ,адже у сучасному інформаційному просторі дана технологія є актуальною. Ця ідея допомагає підняти на новий рівень освоєння навчального матеріалу. ultimate spider man game free download

  4. Пінгбек: buy cialis
  5. Пінгбек: buy viagra
  6. Пінгбек: cialis
  7. Пінгбек: viagra
  8. Пінгбек: sildenafil 100mg
  9. Пінгбек: cialis generic
  10. Пінгбек: cialis coupon
  11. Пінгбек: tadalafil 5mg
  12. Пінгбек: tadalafil 20mg
  13. Пінгбек: viagra tablets
  14. Пінгбек: cialis 20mg
  15. Пінгбек: sildenafil
  16. Пінгбек: tadalafil
  17. Пінгбек: cialis dosage
  18. Пінгбек: cialis prices
  19. Пінгбек: cialis tablets
  20. Пінгбек: viagra vs cialis
  21. Пінгбек: generic viagra
  22. Пінгбек: viagra connect
  23. Пінгбек: viagra natural
  24. Пінгбек: cialis vs viagra
  25. [url=http://buysuhagra.us.org/]for more info[/url] [url=http://baclofen.in.net/]baclofen[/url] [url=http://synthroidgenericbuy.com/]synthroid 50mcg[/url] [url=http://erythromycinbest.us.com/]Erythromycin[/url] [url=http://kamagrabest.us.org/]kamagra 100mg oral jelly[/url] [url=http://buypaxil.us.com/]paxil brand name[/url] [url=http://zithromaxgenericbuy.com/]Zithromax Capsules[/url] [url=http://baclofenbest.us.org/]baclofen 10mg[/url] [url=http://furosemide.in.net/]furosemide[/url] [url=http://acyclovirgenericbuy.com/]acyclovir[/url]

  26. Пінгбек: tadalafil 20 mg
  27. Пінгбек: tadalafil generic
  28. Пінгбек: cialis 20 mg
  29. Пінгбек: cialis 5 mg
  30. Пінгбек: cialis pills
  31. Пінгбек: cheap cialis
  32. Пінгбек: cialis coupons
  33. Пінгбек: cialis canada
  34. Пінгбек: sildenafil citrate
  35. Пінгбек: viagra pills
  36. Пінгбек: viagra 100mg
  37. Пінгбек: viagra online
  38. Пінгбек: viagra prices
  39. Пінгбек: viagra generic
  40. Пінгбек: generic viagra 100mg
  41. Пінгбек: viagra coupons
  42. Пінгбек: cheap viagra
  43. Пінгбек: generic viagra available
  44. Пінгбек: buy viagra online
  45. Пінгбек: viagra tablet
  46. Пінгбек: sildenafil 20 mg
  47. Пінгбек: sildenafil 100
  48. [url=http://www.bojanas.info/sixtyone/forum/upload/member.php?u=708923]wifiwirelesscameras.com[/url][url=http://ifsfa.com/discuz/home.php?mod=space&uid=1279760]kimberlymackbeautystudio.com[/url][url=http://ikeynote.cn/home.php?mod=space&uid=1592510]karenmillenbeauty.com[/url][url=http://swviii.swrpgs.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=792648]adultdating.us.com[/url][url=http://www.skrzeszew.osp.org.pl/profile.php?lookup=12197872]abruzzomeeting.com[/url][url=http://mv4you.net/user/unprognasu1986/]bestonlinewebcam.us.com[/url][url=http://gorbaik.ru/rab/tools.php?event=profile&pname=ogcapbiosu1986]adultdating.us.com[/url][url=http://labfibril.com/user/leikacasa1987/]torssexdvd.com[/url][url=http://seksotur.ru/user/unpirracu1984/]cash-for-old-car.com[/url]

  49. [url=http://doxycyclinegenericbuy.com/]doxycycline[/url] [url=http://colchicinebest.us.org/]Colchicine[/url] [url=http://robaxin.us.org/]robaxin[/url] [url=http://valtrexoffers.us.org/]valtrex for sale[/url] [url=http://canadianviagra.top/]canadian viagra online[/url] [url=http://viagrabest.us.com/]cheap online viagra[/url] [url=http://viagraonline.us.com/]cheap viagra online[/url]

  50. Пінгбек: female viagra
  51. Пінгбек: sildenafil tablets
  52. Пінгбек: prednisone 20 mg
  53. Пінгбек: buy sildenafil
  54. Пінгбек: sildenafil generic
  55. Пінгбек: cialis online
  56. Пінгбек: viagra doctor prescription
  57. Пінгбек: sildenafil 50 mg
  58. Пінгбек: sildenafil coupons
  59. Пінгбек: sildenafil 100 mg
  60. Пінгбек: sildenafil citrate 100mg
  61. Пінгбек: buy cialis online
  62. Пінгбек: cialis tadalafil
  63. Пінгбек: sildenafil citrate tablets
  64. Пінгбек: sildenafil citrate pricing
  65. Пінгбек: fluoxetine 20 mg
  66. Пінгбек: prozac generic
  67. Пінгбек: bactrim ds
  68. Пінгбек: biaxin antibiotic
  69. Пінгбек: ceftin antibiotic
  70. Пінгбек: cephalexin 500mg
  71. Пінгбек: ciprofloxacin 500mg
  72. Пінгбек: fluconazole 150 mg
  73. Пінгбек: levofloxacin 500 mg
  74. Пінгбек: levitra
  75. Пінгбек: generic cialis
  76. Пінгбек: cefdinir 300 mg
  77. Пінгбек: bactrim antibiotic
  78. Пінгбек: azithromycin 250 mg
  79. [url=http://motrinbest.us.org/]Motrin[/url] [url=http://furosemide2017.us.com/]buying furosemide online[/url] [url=http://buytadalis.us.com/]buy tadalis[/url] [url=http://cialisdaily.us.com/]cialis online[/url]

  80. [url=http://cymbaltabest.us.com/]duloxetine cymbalta[/url] [url=http://tamoxifenbest.us.org/]tamoxifen 20 mg[/url] [url=http://cheapviagra.us.com/]Cheapest Viagra[/url] [url=http://hydrochlorothiazidebest.us.com/]hydrochlorothiazide[/url] [url=http://albenzabest.us.org/]ALBENZA[/url] [url=http://ventolinoffers.us.org/]Ventolin Inhaler[/url] [url=http://buyzofran.us.com/]zofran[/url] [url=http://wellbutrinbest.us.org/]Wellbutrin[/url] [url=http://hydrochlorothiazide.us.com/]hydrochlorothiazide[/url] [url=http://lotrisonebest.us.org/]example[/url]

  81. [url=http://cleocin.us.org/]Buy Cleocin[/url] [url=http://motiliumbest.us.com/]home page[/url] [url=http://paroxetinebest.us.org/]paroxetine[/url] [url=http://cialisdaily.us.com/]Cialis With No RX[/url] [url=http://doxycycline.us.com/]doxycycline buy[/url] [url=http://levaquin.us.com/]Levaquin[/url] [url=http://tadalafilbest.us.org/]tadalafil no prescription[/url] [url=http://ventolinoffers.us.org/]ventolin inhaler[/url]

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


7 − = чотири


Хмурівські читання Обласна науково-практична Інтернет-конференція ( Х Хмурівські читання) © 2014 Інтернет-журнал "Електронні засоби навчання" - Електронні засоби навчання