Сучасні рішення для освіти

           «Діти не йдуть в школу за знаннями – для цьо­го є Інтернет і дуже багато ресурсів. Дітей по­трібно навчити, як ці знання використовувати, як їх класифікувати, як відрізнити добро від зла і як знайти інформацію, яка потрібна для вирішення життєвої ситуації або професійного виклику». Лілія ГРИНЕВИЧ, міністр освіти і науки Вчителі Нової української школи […]

Використання хмарних технологій в освітньому процесі сучасного закладу загальної середньої освіти

Використання хмарних технологій в освітньому процесі сучасного закладу загальної середньої освіти : [методичний посібник] /укладачі – Ж. В. Федірко, Н. А. Репецька. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018. – 56 с. У посібнику представлено розробки уроків педагогічних працівників комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання No 33 «Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської […]

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Поняття «Академічна доброчесність» з’явилось нещодавно. Дуже швидко вона стала невід’ємною частиною освітнього процесу. «Академічна доброчесність» – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень», – знаходимо у Закон України […]

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ВЧИТЕЛЮ ПРО ЗАХИСТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ?

ПРО ЗАХИСТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ВЧИТЕЛЮ ПРО ЗАХИСТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ? Кожна людина має право на захист її моральних і матеріальних інтересів, що є результатом наукових, літературних або художніх праць, автором яких вона є. Загальна декларація прав  людини, 1948 р.  У статті розкриваються основні поняття захисту інтелектуальної власності в Україні, які актуальні для сьогодення.  Розвиток системи освіти вимагає […]