Issue time08:46:00, от Кафедра Email 1309 просмотров
Рубрики: Це цікаво

Коли слухаю вальси Фрідеріка Шопена, то відразу в уяві постає образ Жорж Санд. Відомо, що значна кількість музичних творів композитора створена під впливом французької письменниці, його пристрасного кохання до неї. Це й мазурки, і ноктюрни, і, звичайно ж, вальси.

З-поміж вальсів є один, який вирізняється своєю витонченістю, ніжністю, легкістю. Це вальс № 7 «До діез мінор»., який називають ще «Вальсом кохання» і визначають його як посвяту Жорж Санд і палкому, вірному, ніжно-трепетному коханню.

І коли слухаю вальси Фрідеріка Шопена, так само пригадую вірші Михайла Митровки, яким притаманний ліризм, ніжне звучання, мелодійність.

Легкість шопенівського вальсу в поєднанні з іскристістю сніжечка, красою світанку, ніжною бентежністю, маленькими принадами щастя, дивовижністю світу, сяйвом сонця, мелодією скрипки, палким поцілунком, пристрастю вогню, бистриною кохання, ніжним щемом, загадковістю погляду, барвистою мелодією, палким коханням, маленьким раєм для двох – такою є дивовижна лірика Михайла Митровки.

Тож бажаю всім поціновувачам поезії долучитися до дивовижно-неповторної чарівності лірики Михайла Митровки.

Issue time09:51:00, от Кафедра Email 381 просмотров
Рубрики: Це цікаво, Питання методики, Загальне

Матеріли до Днів пам’яті

Наближуються дні пам’яті загиблих у Великій Вітчизняній війні. Вони гіркою сторінкою запеклися на серці людей. У когось загинув батько чи брат, чоловік. У одних сім’ях були полонені та ті, котрі зникли безвісти. Хтось пам’ятає розповіді дідуся про події того часу. Це наша з вами історія. І так чи інакше ми всі причетні до неї. Та ще більш болючою сторінкою у наших душах відбиваються події сучасності. Війна, що лиховісним птахом нависла над Україною, стосується кожного із нас. Так само, як і колись, гинуть чоловіки, так само є полонені та ті, котрі зникли. Проте нинішня війна є страшнішою. Ми є свідками тих жахливих подій, що охопили країну.

У контексті подій минувшини та сучасності пропонуємо добірку матеріалів, що їх може використати учитель у ході підготовки до уроків додаткового читання, уроків і годин пам’яті, що присвячені полеглим у боях за свободу, незалежність, волю нашої країни.

Читать далее »

Issue time11:13:00, от Кафедра Email 355 просмотров
Рубрики: Загальне

УДК: 82.09:821.161.2

 

Ірина Небеленчук,

старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук

Розглянуто образ води у творчості поета-земляка Віктора Олександровича Власюка. Проаналізовано окремі вірші поетичних збірок. З’ясовано особливості ліричних поезій, розкрито значення образів-символів на пояснення водного простору.

Ключові слова: вода, водний простір, міфофольклорна основа, архетипне значення, Всесвіт, пори року, стан ліричного героя.

Читать далее »

Issue time11:28:00, от Кафедра Email 235 просмотров
Рубрики: Загальне

Мої милі, гарні, ніжні, щирі, добрі, хороші!

Вітаю зі святом Весни.

Хай цей день прийде до вас усмішкою сонця,

перлинами вранішньої роси, ніжним шепотом гілочок,

звабливим цілунком вітру, килимом весняних квітів.

Щастя вам, добра, краси, кохання, ніжності.

З любов’ю, вдячністю, повагою

Ірина Небеленчук

Хай дарунком вам буде

власна скрабничка віршованих рядків.

Страницы: 1 · 2

Issue time09:22:00, от Кафедра Email 506 просмотров
Рубрики: Питання методики

 

Реформування системи загальної середньої освіти в Україні спрямовано на реалізацію індивідуальних якостей учнів, переорієнтацію їхнього репродуктивного мислення на творче індивідуальне конструювання. Вагоме значення у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Саме завдяки їй учні залучаються до скарбів світового мистецтва, вчаться цілісно бачити текст, визначати його ідейно-тематичний зміст і проблематику.

Серед сучасних освітніх технологій, що сприяють формуванню творчої активності учнів, їх читацької компетенції, саморозвитку і самовираженню, ефективними є діалогові технології навчання, які спрямовані на включення учнів у діалог, вміння вести діалог з автором і його твором, аналізу й інтерпретації, на розвиток критичності та самостійності мислення, допитливості, винахідливості школярів.

Читать далее »

Коло наукових інтересів


діалогові технології навчання, герменевтичні принципи викладання світової літератури, культурологічний підхід до викладання словесності в загальноосвітніх навчальних закладах.

Июнь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Поиск

Статистика блогу

timso.koippo.kr.ua

tel:(0522)32-24-78
Powered by b2evolution