ЗАВАНТАЖИТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ  

РЕКОМЕНДАЦІЇ

обласної науково-практичної Інтернет-конференції
«Технологія фахової майстерності: організація науково-дослідницької діяльності учнів у сучасній школі»

Обласна науково-практична Інтернет-конференція «Технологія фахової майстерності: організація науково-дослідницької діяльності учнів у сучасній школі» відбулася 05-09 листопада 2012 року на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського (на платформі блогу кафедри теорії і методики середньої освіти).

Для участі у конференції надійшло 43 заявки наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників з 16 районів (Бобринецький (4 учасника), Вільшанський (1 учасник), Добровеличківський (1 учасник), Долинський (2 учасника), Кіровоградський (6 учасників), Компаніївський (1 учасник), Маловисківський (1 учасник), Новгородківський (1 учасник), Новоархангельський (1 учасник), Олександрівський (3 учасника), Олександрійський (1 учасник), Онуфріївський (3 учасника), Петрівський (6 учасників), Світловодський (1 учасник), Ульяновський (1 учасник), Устинівський (1 учасник)), міста: Знам’янка (1 учасник), Олександрія (2 учасника), Світловодськ (1 учасник). Кіровоград (2 учасника) та КОІППО імені Василя Сухомлинського (3 учасника).

...

На конференцію було подано 43 тез виступів. Тематика і зміст виступів свідчать про своєчасність пропонованої теми та необхідність її розкриття. У процесі обговорення, на конференції було виокремлено актуальне питання - розроблення науково-методичного супроводу організації науково-дослідницької діяльності учнів у сучасній школі. Під час конференції були розглянуті питання:

  • Теоретичні та практичні особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Природознавство»;
  • · Теоретичні та практичні особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Математика»;
  • Теоретичні та практичні особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітньої галузі «Технології»

На основі вищевикладеного, учасники конференції рекомендують:

Управлінню освіти і науки облдержадміністрації, обласному інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського:

  • визначити стратегічно важливим напрямом своєї діяльності підтримку обдарованих та здібних школярів;
  • сприяти загальноосвітнім навчальним закладам в організації науково-дослідницької діяльності учнів та заохочувати вчителів до роботи з обдарованими та здібними школярами;
  • продовжити роботу зі створення складової єдиного інформаційного простору області щодо роботи з обдарованими та здібними школярами, зокрема в питанні організації науково-дослідницької діяльності.

Методичним кабінетам (центрам) управлінь освіти, керівникам освітніх закладів усіх типів:

  • активно вивчати, узагальнювати й популяризувати педагогічний досвід щодо організації науково-дослідницької діяльності учнів у процесі викладання предметів освітніх галузей;
  • сприяти обладнанню шкіл необхідними засобами навчання для організації науково-дослідницької діяльності учнів;
  • сприяти виявленню і розвитку інноваційних ініціатив у організації науково-дослідницької діяльності учнів;
  • забезпечити створення нормативно-документальної бази та відповідне фінансування вивчення, збереження і поширення перспективного педагогічного досвіду, ознайомлення з авторськими напрацюваннями вчителів регіону на всеукраїнському та регіональному рівнях;
  • заохочувати фахове й методичне зростання вчителів та їх професійне самовиявлення у руслі сучасних модернізаційних процесів.

Інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського:

  • продовжити проведення у дистанційному режимі щорічної обласної науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті Олександра Олексійовича Хмури, на якій будуть розкриватися питання впровадження технологій фахової майстерності вчителів;
  • сприяти у розробленні та апробації  науково-методичного супроводу організації дослідницької діяльності учнів;
  • у процесі підвищення кваліфікації педагогічних працівників популяризувати результати досліджень вчителів, окреслені в рамках проведеної конференції.

 

09  листопада 2012 року

м. Кіровоград                                                                  Організатори конференції

Вложения:

Еще нет отзывов

Комментарии закрыты для этой записи.