10.06.2013
CALL-EN 2013 brochure-1.pdfCALL-EN 2013 brochure-1.pdfCALL-EN 2013 brochure-1.pdf Посольство США та Регіональний центр англійської мови в Україні пропонують молодим вчителям англійської, які знаходяться на початковому етапі освітньої діяльності прийняти участь у семінарах з методики викладання іноземної мови за участю носіїв мови та кваліфікованих методистів. Семінари відбудуться в м. Києві 11-14 серпня, 2013 року. Подача заявок та реєстрація до 25 червня 2013 року. Додаткова інформація в доданому файлі. 29.09.2012
Шановні вчителі англійської мови! Якщо Вас цікавить інформація щодо проведення практичних семінарів з методики викладання іноземної мови з участю степендіата програми English Language Fellow, Департамент США у період з січня - травня 2013 року, прошу звертатися за електронною адресою -leviinna@rambler.ru (Лівицька Інна Адамівна) Більше інформації...
10.03.2012
Portfolio assessment is an ongoing process involving the student and teacher inselecting samples of student work for inclusion in a collection, the main purpose of which is to show the student's progress. The use of this procedure is increasing in thelanguage field, particularly with respect to the writing skill. It makes intuitive sense to involve students in decisions about which pieces of their work to assess, and to assure that feedback is provided. Both teacher and peer reviews are important. Perhaps the greatest overall benefit of using portfolio assessment is that the students are taught by example to become independent thinkers, and the development of their autonomy aslearners is facilitated. 25.11.2011
Потужні потоки нової інформації, реклами, розповсюдження комп'ютерних технологій та електронних іграшок суттєво змінюють сучасні підходи до виховання дитини та сприйняття нею навколишнього світу. Отже, сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчителі шукають нові підходи до методів подання нової інформації та способів підвищення мотивації учнів до навчання та індивідуалізації навчання. Використання освітянських сайтів, блогів та вікі-статей дає можливість вчителю англійської мови подавати нову інформацію таким чином, аби задовольнити індивідуальні запити кожного учня, диференціювати завдання відповідно до рівня та зацікавлень учнів, будувати навчальних процес максимально активно та інформаційно-насичено. 24.11.2011
Шановні відвідувачі блогу.
Якщо Вас цікавлять проблеми методики викладання іноземної мови, аналізу художнього тексту, створення системи альтернативного оцінювання навичок володіння іноземною мовою та проблеми художнього психологізму та психоаналізу, тоді ця сторінка для Вас!
Будьте активні у Ваших коментарях, які дуже цінні для мене. Якщо Вас цікавить певна інформація, відповідь на яку Ви не змогли знайти тут, Ви можете використати е-mail консультацію, вказавши в темі листа: Лівицькій Інні Адамівні |