На сучасному уроці формування навчально-пізнавальної діяльності здійснюється у послідовності:  цікаво ®      знаю як ®вмію застосовувати. Таким чином, учень має право на чітко структурований, цікавий, пізнавальний урок, який підготує для нього вчитель.

Пропонуємо конспект уроку фізики/інформатики «Гра-квест «Пошук скарбів»/ узагальнення та систематизація знань з теми «Будова речовини» (7 клас) Мітленко Лариси Олександрівни, переможця обласного методичного огляду-конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» у номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу організації та забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці», учителя фізики та інформатики Новопразького навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради Кіровоградської області.

Вложения:

Еще нет отзывов

Оставить комментарий


Ваш email адрес не будет показан на сайте.

Ваш URL будет показан.
(Заменить прерывания строк на <br />)
(Имя, email и сайт)
(Разрешить пользователям посылать вам сообщения (ваш email не отображается).)