№
п/п
|
П.І.П., посада
|
Тема, проблема дослідження науково-методичного
|
Мета; завдання дослідження
|
1.
|
Бик А.С., заступник директора з науково-дослідної діяльності та міжнародного співробітництва, кандидат педагогічних наук, доцент
|
Методичні засади компетентнісно-ціннісного підходу до навчання фізики
|
Обгрунтувати методичні засади компетентнісно-ціннісного підходу до навчання фізики
|
2.
|
Буртовий С.В., старший викладач кафедри, кандидат педагогічних наук
|
Оновлення змісту та структури методичної роботи з педагогічними кадрами у системі післядипломної педагогічної освіти
|
Науково-методичний аналіз актуальних проблем модернізації змісту та структури існуючих методичних служб підтримки вчителя
|
3.
|
Вікторіна О.М., старший викладач кафедри, кандидат філологічних наук
|
Використання локальних фразеологізмів при вивченні теми «Лексикологія та фразеологія»
|
Зібрати і фразеографічно зберегти локальні фразеологізми; зробити матеріали доступними для використання в практичній діяльності педагога
|
4.
|
Голодюк Л.С., завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент
|
Проектування ІТ-контенту сучасного уроку
|
Упорядкувати досвід вчителів регіону з питання доцільного використання навчального матеріалу на уроці
|
5.
|
Митрофаненко Ю.С., старший викладач кафедри, кандидат історичних наук
|
Проблема термінологічних інтерпретацій у процесі вивчення історії
|
Висвітлити підходи до розв’язання проблеми термінологічних адекватностей під час вивчення історії
|
6.
|
Небеленчук І.О., старший викладач кафедри, кандидат педагогічних наук
|
Застосування різних видів аналізу під час роботи з художніми творами
|
Розкрити особливості видів аналізу;
показати застосування під час роботи над художнім твором;
розкрити специфіку шкільного аналізу
|