«Проектування ІТ-контенту сучасного уроку»

До очного етапу конкурсу були допущені 9 учасників, які набрали найбільшу кількість балів. За результатами заочного і очного етапів конкурсу журі визначило переможців та лауреатів.

У номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу формування та вдосконалення предметної компетентності учнів на уроці»

Дипломом І ступеня нагороджений

 

  • Задорожний Олександр Володимирович, учитель математики та економіки комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 16 – дитячий юнацький центр «Лідер» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

Дипломом ІІ ступеня нагороджена

  • Качур Ольга Григорівна, учитель математики та інформатики Торговицької загальноосвітньої школи I-IІI ступенів імені Є.Ф. Маланюка Новоархангельської районної ради Кіровоградської області.

Дипломом ІІІ ступеня нагороджена

  • Богуцька Оксана Орестівна, учитель математики Маловисківської гімназії Маловисківської районної ради Кіровоградської області

У номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу організації та забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці»

Дипломом І ступеня нагороджена

  • Мітленко  Лариса Олександрівна, учитель фізики та інформатики Новопразького навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради Кіровоградської області.

Дипломом ІІ ступеня нагороджена

  • Бугайова Наталія Анатоліївна, учитель української мови та літератури Новопразької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Олександрійської районної ради Кіровоградської області.

Дипломом ІІІ ступеня нагороджена

  • Кошолап Тетяна Олександрівна, учитель англійської мови Новоархангельського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа I-III ступенів – гімназія» Новоархангельської районної ради Кіровоградської області.

У номінації «Розробка ІТ-контенту уроку з використанням програмного засобу SMART Notebook для організації інтерактивної взаємодії на занятті»

Дипломом І ступеня нагороджена

  • Курлова Оксана Михайлівна, учитель математики Первозванівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

Дипломом ІІ ступеня нагороджена

  • Капінус Олену Леонідівну, учитель біології Маловисківської гімназії Маловисківської районної ради Кіровоградської області.

Дипломом ІІІ ступеня нагороджена

  • Висоцька Яна Сергіївна, учитель фізики та інформатики Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області.

18 квітня 2014 року відбувся очний етап обласного методичного огляду-конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку». На виконання наказу управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації від 30.06.2011 р. № 310 «Про проведення обласного методичного огляду-конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» проведено конкурс для вчителів основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів зазначений конкурс у цьому році стартував 01 жовтня 2013 року. На розгляд журі було представлено 52 роботи:

  • з номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу формування та вдосконалення предметної компетентності учнів на уроці» - 25;
  • з номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу організації та забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці» - 17;
  • з номінації «Розробка ІТ-контенту уроку з використанням програмного засобу SMART Notebook для організації інтерактивної взаємодії на занятті» - 10.

Вітаємо переможців і лауреатів конкурсу!

Кафедра теорії і методики середньої освіти дякує всім учасникам конкурсу та відділам/управлінням  освіти райдержадміністрацій/міських рад (Петрівський (20), Маловисківський (5), Новоархангельський (5), Гайворонський (4), Олександрійський (4), Новомиргородський (3), Світловодський (2), м. Кіровоград(6), Устинівський (1), Знам'янський (1), Кіровоградський(1)) за пошук нових та апробацію вже існуючих сучасних комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання, створення оптимальних умов для їх впровадження та раціональне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними.