Вітаємо учасників конкурсу!!!

13 березня 2013 року відбувся очний етап обласного методичного огляду-конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку». Нагадаємо, що на виконання наказу управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації від 30.06.2011 р. № 310 «Про проведення обласного методичного огляду-конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» проведено конкурс для вчителів основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів зазначений конкурс у цьому році стартував 01 жовтня 2012 року. На розгляд журі було представлено 25 робіт:

 

...

з номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу формування та вдосконалення предметної компетентності учнів на уроці» - 10;

з номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу організації та забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці» - 5;

з номінації «Розробка ІТ-контенту уроку з використанням програмного засобу SMART Notebook для організації інтерактивної взаємодії на занятті» - 10.

До очного етапу конкурсу були допущені 9 учасників, які набрали найбільшу кількість балів. За результатами заочного і очного етапів конкурсу журі визначило переможців та лауреатів, які були нагороджені дипломами та цінними призами.

У номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу формування та вдосконалення предметної компетентності учнів на уроці»

Дипломом І ступеня нагороджена

Паталах Ганна Сергіївна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання "Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад I ступеня "Гармонія" - гімназія імені Тараса Шевченка - центр позашкільного виховання "Контакт" Кіровоградської області».

Дипломом ІІ ступеня нагороджена

Заніздра Ірина Вікторівна, вчитель математики та інформатики комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання №32 «Спеціалізована загальноосвітня школа, позашкільний центр «Школа мистецтв» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

У номінації «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу організації та забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці»

Дипломом І ступеня нагороджена

Руденко Валентина Олександрівна, вчитель математики та інформатики Мар'янівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області.

Дипломом ІІ ступеня нагороджена

Полтавець Валентина Іванівна, вчитель біології комунального закладу «Петрівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів – гімназія»  Петрівської  районної ради Кіровоградської області».

Дипломом ІІІ ступеня нагороджена

Петренко Надія Григорівна, вчитель математики Великовисківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області.

У номінації «Розробка ІТ-контенту уроку з використанням програмного засобу SMART Notebook для організації інтерактивної взаємодії на занятті»

Дипломом І ступеня нагороджена

Аман Ірина Семенівна, вчитель інформатики та математики Знам`янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів.

Дипломом ІІ ступеня нагороджена

Бондар Ірина Юріївна, вчитель математики Маловисківської гімназії Маловисківської районної ради Кіровоградської області.

Дипломом ІІІ ступеня нагороджена

Галіба Олена Анатоліївна, вчитель української мови та літератури Ганнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області.

Вітаємо переможців і лауреатів конкурсу.

Кафедра теорії і методики середньої освіти дякує всім учасникам конкурсу та відділам/управлінням  освіти райдержадміністрацій/міських рад (Петрівський (6), Маловисківський (5), Кіровоградський(4), міста Кіровоград(7), Знам'янка(2), Світловодськ(1)) за небайдужість в пошуках та апробаціях сучасних форм організації ефективного та результативного навчального процесу.

Примітка для начальників відділів/управлінь освіти.

Конкурс проходив вдруге і вдруге ряд районів залишаються байдужими до популяризації здобутків вчителів щодо впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. Наразі хочеться запитати: «Чи у таких районах як: Вільшанський, Гайворонський, Голованівський, Добровеличківський, Долинський, Знам'янський, Компаніївський, Новгородківський, Новоархангельський, Новомиргородський, Олександрівський, Олександрійський, Онуфрієвський, Ульянівський, Устинівський інформаційно-комунікаційні технології не впроваджуються????».

Завідувач кафедри     Л.Голодюк